مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اطعام ۱۲هزار روزه‌دار محروم و نیازمند استان سیستان و بلوچستان در طرح «ضیافت رضوان» خبر داد.

اطعام ۱۲هزار روزه‌دار محروم سیستان و بلوچستان در طرح «ضیافت رضوان»

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی ابراز کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان در ایام ماه مبارک رمضان سفره‌های افطاری «ضیافت رضوان» را در مناطق و روستاهای محروم و نیازمند این استان برپا کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح از نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد، گفت: در این طرح ۱۲ هزار روزه‌دار روستاهای محروم و مستضعف استان سیستان و بلوچستان اطعام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۶ هزار روزه‌دار در روستاهای محروم دلگان از دهستان‌های هادیان، نیک شهر بخش بنت، ایران شهر، بزمان، چاهان شهر و دسک اطعام شده‌اند، ابراز کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان نیز سفره‌های افطاری ویژه ۶ هزار روزه‌دار در مناطق محروم چابهار، خاش، زابل و زاهدان برپا خواهد شد.

خاکسار ابراز کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان با همکاری سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در آغاز ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی نیز شامل برنج، حبوبات، گوشت، مارکارانی و روغن را تهیه و میان نیازمندان منطقه توزیع کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.