قم- استاندار قم،گفت: در بحث انرژی، توریسم و مباحث عمرانی از ظرفیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار هستیم.

قم در بحث انرژی، توریسم و مباحث عمرانی از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی صادقی در نشست مشترک مدیران استان قم با تعدادی از سرمایه گذاران چینی طی سخنانی با اشاره به روابط بسیار خوب بین دو کشور ایران و چین افزود: امیدواریم این روابط به مبادلات تجاری بین دو استان قم و نینگ شیا منجر شود.
استاندار قم با اشاره به شرایط جغرافیایی استان قم افزود: در بحث انرژی، توریسم و مباحث عمرانی از ظرفیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار هستیم.
وی با اشاره به موقعیت صنعتی استان قم و وجود شهرک های صنعتی و منطقه آزاد سلفچگان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات تخصصی مشترک با مدیران اقتصادی استان قم می تواند به شناخت ظرفیت ها و عقد قراردادهای همکاری منتهی شود.

استاندار قم تاکید کرد: بدون شک ایجاد رابطه قویتر و سرمایه گذاری هایی که می تواند طرف چینی در این استان داشته باشد می تواند نتایج خوبی را برای قم و نین شیا در پی داشته باشد.
صادقی با اشاره به خواهرخواندگی قم و استان لین شیای چین در ۲ سال گذشته گفت: با امضای این تفاهم نامه بستر مناسبی برای افزایش تبادل فرهنگی، اقتصادی و گردشگری میان قم و لین شیا ایجاد شده که امیدواریم این همکاری ها نیز میان قم نین شیای فراهم شود.ر
شایان ذکر است این گروه سرمایه گذاری از استان نینگ شیای چین به منظور آشنایی با ظرفیت ها و بسترهای سرمایه گذاری به استان قم سفر کرده اند.
استان نینگ شیا در شمال غرب چین واقع شده است و با مساحت ۶۶۰۰۰ کیلومتر مربع دارای جمعیت بیش از شش میلیون نفر است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.