تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیام عملیات اخیر آن است که اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند.

عملیات موشکی سپاه علیه داعش، پاسخ دندان شکن به حادثه تروریستی تهران بود

    به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در جلسه تفسیر قرآن با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه داعش اظهار داشت: پیام عملیات اخیر آن است که اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند.

رئیسی ادامه داد: عده‌ای با پول‌های آل سعود و نقشه مستکبران آمریکایی سعی کردند تهران را به ناامنی بکشانند؛ امروز نیز پاسخ دندان شکن آن اقدام را دیدند و این مقدمه کار است.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین تصریح کرد: جوانان این کشور، بنیه دفاعی را آنچنان قوی کردند که دیروز حدود ۷۰۰ کلیومتر آن طرف‌تر مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و اگر لازم شد شاید هزاران کیلومتر آن طرف تر هم بروند.

وی در پایان تاکید کرد: این اقدام پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها چه سعودی و چه غیر سعودی دارد، تضعیف بنیه دفاعی کشور از ناحیه هر کسی که باشد، امری ناپسند است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.