نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تأکید کرد روز جهانی قدس، روز بسیج امت اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.

 روز قدس، روز بسیج امت اسلامی مقابل طرح های صهیونیستی است/ هدف نهائی رژیم صهیونیستی، سیطره بر مسجد الاقصی است

اختصاصی قدس آنلاین- "ناصر ابو شریف" –نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین- در پاسخ به سوال خبرنگار "قدس آنلاین" در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: "روز قدس و راهپیمایی این روز، بسیج امت اسلامی در مقابله دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است؛   ما هر سال مسئله قدس را مطرح می‌کنیم، چرا که مردم فلسطین نمی‌توانند به تنهایی قدس را آزاد کنند بلکه آنها تنها می‌توانند پایداری کنند. "

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: اینکه مردم فلسطین به تنهایی بخواهند دشمن و طرح صهیونیستی را شکست دهند به تنهایی امکان پذیر نیست، زیرا صهیونیست‌ها حامیان زیادی مانند آمریکا دارند که در گذشته هم اروپا، انگلیس و فرانسه پشت سر آنها بودند.

ابوشریف بیان داشت: رژیم صهیونیستی به دو شیوه مسئله یهودی‌سازی قدس را انجام می‌دهد؛ نخست تا جایی که امکان دارد فلسطینیان قدس را وادار به خروج از شهر قدس می‌کند تا بیشترین سیطره را بر اراضی فلسطینی در شهر قدس پیدا کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: آنها به شیوه‌های مختلفی این کار را انجام می‌دهند؛ به عنوان مثال یکی از شیوه‌ها این است که می‌خواهند خط آهنی را در شهر قدس ایجاد کرده تا به واسطه آن، مساحت گسترده‌ای از اراضی عربی قدس را غصب کرده و تحت سیطره خود قرار دهند.

وی بیان داشت: صهیونیست‌ها به‌بهانه اجرای طرح‌های عام المنفعه مثل ایجاد جاده، پارک، تفریح‌گاه اراضی فلسطینیان را غصب می‌کنند.

ابوشریف گفت: اکنون طرح‌های رژیم صهیونیستی با شیوه‌های مختلف برای خارج کردن مردم از قدس انجام می‌شود که یکی از شیوه‌های آنها لغو شناسنامه و کارت ملی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران اضافه کرد:‌ یکی از شیوه‌های دیگر، انهدام خانه‌های مردم فلسطین است که همه این اقدامات برای جلوگیری از ورود مردم کرانه باختری به قدس انجام می‌شود.

ابوشریف ادامه داد:‌ همه این توطئه‌ها در چارچوب محاصره مردم قدس است و آنها می‌خواهند مردم کرانه باختری حق ورود به قدس نداشته باشند، مگر اینکه برای این ورود، مجوزهای ویژه‌ای را از رژیم صهیونیستی دریافت کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: تنها عامل و مولفه‌ای که باعث عدم تحقق کامل طرح‌های صهیونیستی شده، پایداری مردم فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون اوج توطئه و هدف نهائی رژیم صهیونیستی سیطره کامل بر مسجد الاقصی است و اعتقاد سیاست‌مداران صهیونیست بر این است که بدون گسترش سیطره بر مسجد الاقصی نمی‌توانند بر فلسطین تسلط پیدا کنند، بنابراین تأکید می‌کنم رژیم صهیونیستی با تاکتیک‌ها و شیوه‌های مختلف تلاش می‌کند بر مسجد الاقصی سیطره کامل پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.