خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

دشمنِ دشمن ما

خبرگزاری صداوسیما / لارا روزن- خبرنگار المانیتور- در توییتر و در واکنش به یورش موشکی ایران به تروریست ها می نویسد: متحدان ما در حال جنگ با یکدیگر هستند اما دشمن ما (ایران) در حال حمله به مهمترین دشمن ماست.

صدای سیلی ایرانی

قدس/ خبرگزاری اسپوتنیک درباره حمله ایران به مرکز تجمع تروریست های تکفیری در دیرالزور می نویسد: سیلی را داعش خورد تا صدایش را دیگران بشنوند.

استاندارد دوگانه

خبرآنلاین/ خبرنگار المانیتور: وقتی ایران داعش را هدف قرار می‌دهد، رویترز آنها را «گروه شبه‌نظامی» می‌نامد. وقتی آمریکا داعش را هدف می‌گیرد، رویترز آنها را «دولت اسلامی» می‌خواند.

دستپاچگی بی بی سی

فارس/ بی‌بی‌سی فارسی در پی انتقام موشکی سپاه پاسداران از تروریست های داعشی در دیرالزور، سه بار تیتر خبرش را تغییر داد.

دیدگاه مهاجرانی درباره حمله موشکی 

عطاالله مهاجرانی- سیاستمدار ایرانی ساکن لندن-  در صفحه شخصی اش نوشته: حمله موشکی به مقر داعش فراتر از حمله به داعش و انتقام عملیات ترور در تهران است. پیامی روشن، مقتدرانه و به هنگام به همه.

مشروع و منطبق بر قوانین بین المللی

فارس/ علی علیزاده- تحلیلگر مستقل که با بی بی سی نیز همکاری دارد- در واکنش به حمله موشکی ایران به تروریست ها در صفحه اش در فضای مجازی می نویسد: شلیک موشک به خاک کشور دوست و متحد و با هماهنگی دولت مستقرش، مشروع و منطبق بر قوانین بین المللی است.

ما اشتباه کردیم

شفاف/ رابرت فورد- آخرین سفیر آمریکا در دمشق- گفت: ما در ارزیابی ها دچار اشتباه بزرگی شدیم. ما فکر می کردیم تجزیه یک رخداد مسلم است اما اسد پیروز شد. وی با اشاره به ادعای «هلال ایرانی» گفت: نمی توان این هلال را در شرق سوریه شکست داد.

تجمع اعتراض آمیز

مهر/ شماری از  دانش آموزان در اعتراض به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی در وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.

واکنش سردار

باشگاه خبرنگاران/ سرلشکر قاسم سلیمانی در اینستاگرام خود، با نوشتن آیه ای از قرآن که وعده انتقام از ظالمان و ستمگران داده شده است، به حمله موشکی سپاه به داعش واکنش نشان داد.

واکنش رسایی به الله کرم 

عصرایران/ درپی دفاع الله کرم- رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله- از تهیه تومار در اعتراض به ورود زنان به ورزشگاه، حمید رسایی با تندرو خواندن وی هشدار داد که برداشتش از مفهوم «آتش به اختیار» نادرست است.

من محبوبم!

ایسنا/ به گزارش ایندیپندنت، ترامپ با انتشار عکس نتایج نظرسنجی راسموسن در توییتر مدعی شد: درصد محبوبیت وی بیشتر از اوباما در زمان مشابه است، در حالی که نتایج نشان می دهد این ادعا کذب است.

سیلی بزرگتر ...

عصرایران/ محسن رضایی- دبیر مجمع تشخیص مصلحت- پس از پرتاب موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در توئیتی نوشت: این شروع انتقام از داعش بود. سیلی بزرگتر در راه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.