اصفهان- مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مردم اطمینان خاطر داد علیرغم شایعات کذبی که در فضای مجازی در رابطه با فروش سوالات امتحانی رواج یافته است، فروش سؤالات امتحانی به هیچ عنوان در استان اصفهان اتفاق نیفتاده است.

فروش سؤالات امتحانی به هیچ عنوان در استان اصفهان اتفاق نیفتاده است

علیرضا مهدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین تصریح کرد: مرجع قضاوت مردم فضاهای مجازی است و یکی از آسیب های این فضاها شایعه سازی های بسیار و البته غیرقابل استناد است.

وی ادامه داد: لو رفتن سوالات امتحانی هیچ ارتباطی با استان اصفهان نداشته بلکه در برخی دیگر از استان ها مشاهده شده که در رابطه با آن وزارتخانه باید جوابگو باشد.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در تاریخ ۱۰ خردادماه سال جاری نیز در برنامه خبری شبکه دو خبری مبنی بر فروش سوالات امتحانی اعلام شد که پیگیری های لازم انجام و مورد تکذیب شد.

وی خاطرنشان کرد: فرایند برگزاری امتحانات نهایی به صورتی است که خرید و فروش سوالات را غیر ممکن می کند، به طوری که از همان ابتدا تا زمان برگزاری آزمون، طراحان سوالات در قرنطینه هستند و توزیع سوالات نیز با استفاده از سی دی رمز دار و ۲ ساعت قبل از زمان برگزاری امتحانات تحویل داده می شودو در این فرایند به هیچ عنوان کسی امکان دسترسی به سوالات را ندارد و خرید و فروش سوالات را غیرممکن می کند.

مهدی افزود: به مردم اطمینان خاطر می دهم علیرغم شایعات کذبی که در فضای مجازی در رابطه با فروش سوالات امتحانی رواج یافته است، فروش سوالات امتحانی به هیچ عنوان در استان اصفهان اتفاق نیفتاده است و با هماهنگی پلیس فتا عاملان انتشار آن در فضای مجازی شناسایی و دستگیر می‌شوند.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: یکی از وظایف آموزش و پرورش حفظ امنیت و سلامت امتحانات است و خوشبختانه این مهم در استان اصفهان محقق شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.