زنجان- فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: در بحث گردشگری نباید تکیه چندانی به منابع دولتی داشته باشیم.

گردشگری نباید به منابع دولتی متکی باشد/ از سرمایه گذاری های مردمی حمایت می کنیم

به گزارش قدس آنلاین، رسول بیات در این زمینه اظهار کرد: نگاه ما به‌عنوان مسئولان شهرستانی متفاوت از نگاه سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان طرح‌های گردشگری است اما نتیجه‌ای که هر دو نگاه در بردارد یکی است؛ چراکه ما به دنبال این هستیم که بدانیم چگونه می‌توان مدرنیته را با کلاسیک تلفیق کرد.

  وی افزود: به دنبال این نیستیم یک طرح تنها مدرن و یا تنها کلاسیک باشد و جدای از هم باشند و بلکه به دنبال راه‌حلی هستیم تا بتوانیم به سمت تفاهم بین نسلی پیش برویم و از انقطاع نسلی جلوگیری کنیم و اگر طرح و پیشنهادی نیز در این راستا ارائه شود استقبال می‌کنیم؛ چرا که حل این موضوعات می‌تواند کمکی در راستای کاهش یکی از آسیب‌های اجتماعی باشد.

  این مسئول اظهار کرد: در زندگی مدرن اوقات فراغت افزایش پیدا می‌کند و مدیریت و غنی‌سازی این اوقات از اهمیت بسیاری برخوردار است و چه بهتر که برای پوشش این اوقات در درون استان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

  فرماندار شهرستان زنجان عنوان کرد: گاه می‌بینیم که مردم به دنبال غنی‌سازی اوقات فراغت هستند اما راه مدیریت آن را نمی‌دانند، لذا باید به دنبال فراهم کردن بسترهای این غنی‌سازی و مدیریت باشیم و چه بهتر که بکوشیم مردم را به هزینه کردن در شهر و کشور خود راغب کنیم.

  بیات تصریح کرد: در بحث گردشگری اولویت‌های بسیاری وجود دارد اما نباید تکیه چندانی به منابع دولتی داشته باشیم، بلکه به دنبال ایده‌های نو و تامین از منایع بخش خصوصی برای اجرای آن هستیم و فرمانداری زنجان نیز آمادگی هرگونه همکاری در راستای اجرای این ایده‌ها دارد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.