​ایلام- شهردار ایلام گفت: با بهره گیری از توان و اندیشه متخصصان امور شهری و شهرداری، برنامه راهبردی ۱۰ ساله شهرداری ایلام تدوین می شود.

برنامه راهبردی ۱۰ ساله شهرداری ایلام تدوین می شود

منت محمدی روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه مسیر پیاده روی و ورزشی بلوار پژوهش ایلام به طول ۸۵۰ متر در حال تجهیز و نصب وسایل است، اظهار داشت: در این بلوار دو ست ورزشی ۱۵ تکه ای و دو ست کامل بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای رفاه حال شهروندان ۵۰ صندلی در این بلوار نصب می شود، افزود: در مجموع برای زیباسازی، مناسب سازی، روشنایی و تجهیزات بام ایلام (بلوار پژوهش) ۸ میلیارد ریال هزینه می شود.

شهردار ایلام همچنین به نصب ۹ برج نوری ۱۸ متری در میدان ارغوان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این برج های نوری هر کدام به ۱۶ چراغ روشنایی مجهز هستند.

منت محمدی با تأکید بر زیباسازی ورودی های شهر ایلام، تصریح کرد: در پارک سنگی جنب میدان ارغوان که ورود شمال شرقی شهر ایلام است، ۳۰ پایه روشنایی نصب شده و در تلاش هستیم که المان ها و آب نماهای زیبایی در این مکان تفریحی نصب کنیم.

وی با اشاره به تدوین برنامه راهبردی ۱۰ ساله شهرداری ایلام با بهره گیری از توان و اندیشه متخصصان امور شهری و شهرداری، بیان داشت: برای داشتن شهری زیبا؛ لازم است که تمامی آحاد جامعه، شورای شهر، نخبگان، صاحب نظران، دانشگاهیان و دیگر افراد جامعه، با شهرداری ایلام همکاری و همراهی کامل داشته باشند.

شهردار ایلام با بیان اینکه پساب ایلام وارد مرحله اجرایی شده است، یادآور شد: این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یکی از اقدامات مناسب و زیربنایی در حوزه شهری خواهد بود.

وی از شهروندان ایلامی خواست که با مجموعه های شهرداری نهایت همکاری و تعامل داشته باشند تا این شهرداری بتواند خدمات بیشتر و بهتری به شهروندان ارائه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.