فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مدعی شد که آنها پیشنهادی برای کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیمشان نداشته اند و شایعات در مورد جدایی او را رد کرد.

رئیس باشگاه رئال مادرید: کریستیانو رونالدو جایی نمی رود/ او از رسانه ها عصبانی است

به گزارش قدس آنلاین، در چند روز اخیر شایعات بسیاری در مورد جدایی رونالدو از رئال مادرید شنیده می‌شود. طبق ادعای خبرگزاری های مختلف، کریستیانو پس از متهم شدن به فرار مالیاتی و عدم حمایت باشگاه از او، به شدت از شرایط ناراحت است و قصد جدایی دارد. با این حال پرز مدعی شد هیچ پیشنهادی برای رونالدو دریافت نشده و این بازیکن در رئال ماندنی خواهد شد.

او گفت:" رفتار رسانه ها با رونالدو من را تحت تاثیر قرار داد. به اینکه او ممکن است بی گناه باشد احترامی گذاشته نشد. به نظرم همه باید مالیات خود را بپردازند و ایمان دارم که رونالدو هم همواره این کار را به درستی انجام داده است. کریستیانو همان روندی را در اسپانیا در پیش گرفت که در انگلیس داشت، جایی که سالها بازی کرد و مشکل مالیاتی نداشت. مطمئنم که کریستیانو مالیات هایش را پرداخت کرده است. حتما سوء تفاهمی پیش آمده که حل خواهد شد."

پرز به هواداران قول داد که ستاره پرتغالی به قراردادش پایبند خواهد بود ولی مدعی شد که تا پایان جام کنفدراسیون ها درباره آینده رونالدو بحثی نخواهد کرد. او گفت:" تمام آنچه می‌توانم به شما بگویم این است که رونالدو با مادرید قرارداد دارد. هنوز با او صحبت نکردم، فقط در روزنامه ها مطالبی خوانده ام. آخرین باری که با او صحبت کردم، در کاردیف بود که راجع به فصل بعد حرف زدیم. او همیشه به من گفته که در رئال راحت است. رونالدو در یک رقابت بسیار مهم با تیم ملی کشورش حضور دارد و تا پایان آن صحبتی نخواهیم داشت.

بند فسخ رونالدو 1 میلیارد یورو است. ما هنوز پیشنهادی برای او نداشته ایم. شیخ پاری سن ژرمن دوست من است و هنوز تماسی با من نگرفته است. این شرایط خیلی عجیب است. کریستیانو انسان خوبی است. باید با او صحبت کنم تا ببینم چه می‌گوید. همیشه چه در مسائل شخصی و چه فوتبالی از او حمایت کرده ایم. او انسان خیلی خوبی است.

مطمئنا رونالدو نمی‌خواهد جرایمش را ما بپردازیم. شخصیت او اینگونه نیست. مطمئنم که رونالدو تمام مالیاتش را می‌پردازد و این سوء تفاهم حل خواهد شد. کریستیانو از اینکه باید جریمه بدهد عصبانی نیست. تنها چیزی که من می‌دانم این است که او از رفتار مطبوعات بسیار عصبانی است."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.