اهواز- امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه آل‌سعود و آل‌خلیفه به زودی شاهد عواقب اعمال ننگین خود خواهند بود، گفت: حمله موشکی سپاه به مقر داعش قطره‌ای از اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند.

حمله موشکی سپاه به مقر داعش قطره‌ای از اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمدرضا حاجتی روز دوشنبه در نشست‌های اخلاقی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر فرماندهی و پشتیبانی داعش اشاره و اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن خداوند متعال آینده زمین را به دستان مستضعفان رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: همه مردم دیشب به صورت واضع مشاهده کردند و ایران با حمله موشکی به مقر داعش در دیرالزور سوریه قطره‌ای از اقتدار را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: آل سعود به عنوان قلک کوتاه مدت آمریکا به حساب می‌آید، آل سعود و آل خلیفه که اکنون قلکی برای آمریکا و اسرائیل هستند، به زودی شاهد عواقب اعمال ننگین خود خواهند بود، چرا که این یک وعده مهم الهی به حساب می‌آید.

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی خوب برای رسیدن به قرب الهی است و همه اقشار مختلف مردم با استفاده حداکثری از این ماه آسمانی خواهند شد.

وی درک انسان نسبت به قانون‌مند بودن عالم و خلقت جهان را از ثمرات ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: اگر انسان نسبت به نظم و انضباط خاص عالم که در حال پیشروی است، به یقین برسند دیگر به قوانین الهی پایبند می‌شود.

امام جمعه موقت افزود: اگر فردی به قوانین خلقت عمل داشته باشد، به درجه و جایگاهی خواهد رسید که درک آن از گنجایش فکری بشر خارج است.

حجت الاسلام حاجتی با تاکید بر اینکه امام خمینی به همچین جایگاهی رسیده بودند، عنوان کرد: بر همین اساس ابرقدرت‌ها در مقابل ایشان مانند بال مگسی نبود، چرا که امام راحل خداوند متعال را اول و آخر هر چیز می‌دانستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.