خرم آباد- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: نخستین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی بسیج جامعه پزشکی لرستان در شهرستان چگنی برپا می‌شود.

بیمارستان صحرایی بسیج پزشکی لرستان در چگنی برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ نبی‌الله شمس بیرانوند در این باره اظهار داشت:  نخستین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان در دو بخش بیمارستانی و پیش بیمارستانی به نام شهید والامقام ولی اله فلاحی‌پور در جنب بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان چگنی به مدت یک روز برپا می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان اکیپی شامل فوق تخصصین هماتولوژی، زنان، گوارش و متخصصین اطفال، عفونی(۲)، پزشکانE.N.T ، قلب و عروق، داخلی، رادیولوژی و سونوگرافی، متخصص و جراح عمومی، تغذیه، پزشکان عمومی و دندان‌پزشکان بود که به همراه ۴۰ نفر کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم منطقه ۷ روز قبل از برگزاری در حال انجام است، بیان کرد: برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر دار و راه‌های پیشگیری از آن به‌صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مربوطه و توزیع کتابچه‌های آموزشی انجام می‌شود.

شمس بیرانوند بابیان اینکه با استفاده از مجرب‌ترین پزشک رادیولوژیست استان خدمات سونوگرافی به مردم ارائه می شود، بیان کرد: مراجعه‌کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشتند با هماهنگی‌های به‌طور رایگان خدمات موردنظر را دریافت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چگنی، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان چگنی و موسسه تأمین درمان بسیجیان استان در این اقدام خیرخواهانه حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.