خرم آباد- نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت:برای امنیت و آرامش مرزهای کشور با هیچ کسی تعارف نخواهیم داشت.

برای امنیت و آرامش مرزهای کشور با کسی تعارف نداریم/دشمنان این آب و خاک در هیچ کجا خواب خوش نخواهند داشت
به گزارش قدس آنلاین،  مجید کیانپور در این باره بیان کرد: سخنان قاطع مقام معظم رهبری و اقدام عملی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد برای امنیت و آرامش مرزهای کشور با هیچ کسی تعارف نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سخنان قاطعی در رابطه با دشمنان ایران و اسلام داشته‌اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با هدف قرار دادن مواضع دشمنان ایران و اسلام در کیلومترها فراتر از مرزهای خاکی، به جهانیان ثابت کرد دشمنان این آب و خاک در هیچ کجا خواب خوش نخواهند داشت.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین ملت و نیروهای نظامی کشور اعم از سپاه، ارتش، بسیج در هر حال که رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور دهند با تمام وجود به دفاع از خاک خود خواهند پرداخت.

کیانپور اظهار کرد: تحرکات و اقدام کور دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ناشی از عدم شناخت آنان از اراده ملت و آمادگی نظامی قوای مسلح کشور بوده و آنان نمی‌دانند که به یک اشاره رهبر فرزانه انقلاب، آحاد ملت ایران به شعار حماسی با ولایت تا شهادت جامه عمل خواهند پوشاند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیز ناآگاهانه دست به اقدامات کوری از جمله حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام می‌زنند.

این مسئول افزود: جهانیان می‌دانند که ما کشوری مسلمان، صلح‌طلب و نوع دوست هستیم و برای تحقق صلح و دوستی در جهان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود چرا که این موضوع از تعالیم عالی دین مبین اسلام است، اما اگر به حریم اعتقادات و مرز سیاسی و جغرافیایی این سرزمین تعدی صورت گیرد آنگاه با جان و دل و تا آخرین نفس از مرزهایمان دفاع خواهیم کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.