گیلان- سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: به‌دلیل استقبال پرشور مردم از هفتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ تیرماه در استان گیلان تمدید شد.

هفتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی با استقبال مردم استان گیلان روبه‌رو شد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا بدن آرا با اشاره به اینکه استقبال و مشارکت مردم از جشنواره کتابخوان رضوی در استان گیلان گسترده بوده است اظهار داشت: به‌دلیل استقبال مطلوب از هفتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی، مهلت ثبت نام در بخش الکترونیکی این جشنواره تا ۲۰ تیرماه تمدید شد.

وی از تمدید مهلت آثار بخش مکتوب و الکترونیکی این جشنواره در استان گیلان خبر داد و افزود: بخش مکتوب هفتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی تا ۱۰ تیرماه امسال به‌منظور افزایش حضور شرکت کنندگان  در استان گیلان تمدید شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان هفتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی را در بخش‌های کودک، نوجوان، بزرگسال و خانواده عنوان کرد و گفت: این جشنواره از فروردین ماه امسال به‌صورت ملی با معرفی ۶ عنوان کتاب فراخوان شده است.

وی «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی»، «چلچراغ شیراز»، «بانوی ملکوت»، « امام رضا (ع) و زنگی»، « ۱۰ قصه از امام رضا (ع)» و «ماه غریب من» را از کتب مذکور خواند و تصریح کرد: هفتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی در استان گیلان در سه بخش مذکور با مشارکت پرشوری روبه‌رو بوده است.

بدن آرا با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان در گیلان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ هزار پاسخنامه هفتمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی به درخواست ادارات و نهادهای فرهنگی گیلان در استان چاپ و توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.