بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن برای براندازی نظام و ضربه زدن به اسلام و ایران از هیچ چیز فروگذار نخواهد بود گفت: موشک‌های سپاه بر مواضع دشمن نمونه‌ای بود تا نشان دهد که ما تحرکات را بدون پاسخ نمی‌گذاریم.

موشک‌های سپاه بر مواضع دشمن نمونه ای بود که نشان داد ما تحرکات را بدون پاسخ نمی‌گذاریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان و نیروهای مرزبانی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان نظام و انقلاب قوی شدن است زیرا دشمن زبان انسانیت را نمی‌فهمد اما زبان قدرت را به خوبی متوجه می‌شود.

وی یادآور شد: وقتی آمریکا می‌گوید انرژی هسته‌ای نداشته باشید و در برابر آن تمام گزینه‌های آنها بنا به گفته خودشان روی میز است به خاطر این است که از قدرت موشکی و هسته‌ای ایران می‌ترسند و می‌دانند با وجود موشک‌های ایران نمی‌توانند به کشور ما ورود کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: وقتی دشمن نسبت به انرژی هسته‌ای ما خاطر جمع شد و در قلب راکتور اراک سیمان ریختند اینک به سراغ موشک‌های ما آمده است که آنها را جمع کنید پس باید هوشیار باشیم اینها پایبند به هیچ عهد و پیامی نیستند.

عبادی با اشاره به اینکه در حیات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیز موجود زنده باید از خود دفاع کند گفت: در جامعه‌ای که بشر روز به روز خود را مجهز می‌کند اگر کشوری نیروی دفاعی نداشته باشد تا از مرزهایش دفاع کند قطعا دشمن بر او چیره خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئله دفاع یک حق طبیعی است که خداوند در طبیعت قرار داده است افزود: هر موجود زنده‌ای به میزان توان و شعورش در طبیعت از خود دفاع می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غربی‌ها به هیچ تعهد و وعده‌ای پایبند نبوده و نیستند تصریح کرد: در واقع تابع هیچ قانونی نیستند و اگر حرفی از حقوق بشر می‌زنند تنها برای سلطه خودشان در کشورهایی که حمله و تجاوز می‌کنند است.

عبادی اظهار داشت: دشمن برای براندازی نظام و ضربه زدن به اسلام و ایران از هیچ چیز فروگذار نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: موشک‌های سپاه بر مواضع دشمن نمونه‌ای بود که نشان دهد که ما تحرکات را بدون پاسخ نمی‌گذاریم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه شرایط نفوذ دشمن تفاوت کرده و آنچه را که دشمن انجام می‌دهد به شرط سودآوری انجام می‌دهد گفت: همچنین راه انداختن جنگ‌های نیابتی نیز جز با قصد سوددهی برای خود نخواهد بود.

عبادی اظهار داشت: وقتی دشمن قیمت نفت کشورهای به ظاهر مسلمان را هم تعیین می‌کند باید در برابر دشمن قوی باشیم چراکه دشمن نه زبان علم و نه زبان فطرت را می‌فهمد و اصلا زبان انسانیت را نمی‌فهمد بلکه دشمن تنها زبان قدرت را خوب می‌فهمد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری بارها دشمن گفته ما به دنبال تغییر نظام و حکومت هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.