پلدختر- رییس مجمع نمایندگان لرستان گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش نشانه قدرت نظامی ایران در منطقه و پاسخ دندان‌شکنی به اقدام تروریست‌ها و حامیان آن‌ها بود.

حمله موشکی سپاه پاسخی دندان‌شکن به داعش و حامیانش بود

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمیدرضا کاظمی در این باره اظهار داشت: هدف قرار دادن مواضع داعش و مقر فرماندهی آن در منطقه دیرالزور واقع در شرق سوریه تنها گوش‌مالی کوچکی از سوی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عوامل حادثه اخیر تروریستی در حرم مطهر امام و مجلس شورای اسلامی و شهادت ۱۸ تن از مردم روزه‌دار و مجروح شدن شماری از هموطنان بود.

وی افزود: عملیات مقتدرانه سپاه علیه تکفیری‌های داعش اقدامی قانونی و تلافی‌جویانه بود که موجب وحشت دشمنان، ایجاد و همبستگی اتحاد هر چه بیشتر بین آحاد ملت ایران شد و باید قدر این امنیت و حافظان آن را بدانیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان تصریح کرد: امنیت ملت ایران به عنوان خط قرمز کشور ماست و هر حرکت دشمن که بخواهد این امنیت را به مخاطره بیاندازد به طور قطع بی‌پاسخ نخواهد ماند.

کاظمی گفت: حادثه تروریستی در تهران بعد از گذشت یک هفته از سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه و تشکیل جلسه مشترک با سران دولت مرتجع عربی که حامی همیشگی گروهک‌های تکفیری هستند، اتفاق افتاد.

این مسئول افزود: با این وجود و پذیرش مسئولیت این حادثه تروریستی توسط داعش نشان‌دهنده دخالت صریح آمریکا در این اقدام است و این بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها بدانند که هرگونه حرکت آنها علیه خدشه‌دار کردن امنیت ملت ایران با مشت محکم‌تری مواجه خواهند شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.