دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با اشاره به پرونده‌های انتخاباتی گفت: ۱۳ پرونده در این حوزه تشکیل شد که یک پرونده منتج به صدور رای شده است.

پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در حال رسیدگی است

به گزارش قدس آنلاین،  مسلم محمد یاران در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر زباله ها در شهر بجنورد تبدیل به یک تهدید جدی شده و مسئولان ذی‌ربط اگر به وظایف خود در این حوزه عمل نکنند، متخلف هستند.

وی وجود پساب ها را از دیگر تهدیدها بیان کرد و افزود: البته اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شرکت آب و فاضلاب نظارت های لازم را در این خصوص انجام داده اند، اما کافی نیست.

یاران درباره بافت فرسوده در شهر بجنورد نیز اظهار کرد: در اجرای پروژه ها در این بافت با نارضایتی هایی از سوی مردم مواجه هستیم و اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان ناظر و پیمانکاران مکلف هستند به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی در خصوص مسکن های مهر آسیب دیده شده بر اثر زلزله بیان کرد: به اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاران اعلام شده بر واحدهایی که هنوز تحویل کامل نشده، نظارت های لازم را در خصوص روند ساخت داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه واحدهای مسکن مهر بیمه هستند، ادامه داد: این واحدها تحت پوشش بیمه آرمان قرار دارند و باید این بیمه به وظایف قانونی خود عمل کند و از سوی دیگر باید تلاش شود تا برآوردها به صورت قانونی انجام شود.

وی حاشیه نشینی به خصوص در شهر بجنورد و آشخانه را یکی از مشکلات بیان کرد و گفت: بانک جامع اطلاعاتی خرده فروشان مواد مخدر در این مناطق ایجاد شده و افراد در معرض آسیب ها نیز شناسایی شده است.

به گفته وی برخی از این پرونده ها نیز در حال رسیدگی هستند.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.