هواداران تیم فوتبال استقلال از سرمربی این تیم خواستند مدافع تیم ملی ایران که سابقه پوشیدن پیراهن آبی را هم دارد جذب کند.

چند بازیکن جدید در تمرین استقلال/ درخواست از منصوریان برای جذب شاگرد کی‌روش!

به گزارش قدس آنلاین، دومین تمرین آبی‌پوشان برای شروع لیگ هفدهم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد. این تمرین در حالی آغاز شد که چند چهره جدید هم در جمع آبی پوشان حضور یافتند.

* سجاد شهباززاده، علی قربانی، وریا غفوری، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور و محسن کریمی بازیکنانی بودند که امروز به جمع دیگر بازیکنان اضافه شده و تا حدودی تمرینات استقلال شکل رسمی‌تری به خود گرفت.

* امید ابراهیمی که به تازگی قرارداد خود را با آبی‌پوشان تمدید کرده بود، با لباس شخصی به کمپ آمد و مورد استقبال کادر فنی قرار گرفت. وی همچنین با تمامی بازیکنان روبوسی کرد و به بازیکنان جدید خوشامد گفت.

* علیرضا منصوریان دقایقی با ابراهیمی صحبت کرد تا از شرایط سلامت او مطلع شود.

* بهتاش فریبا که روز گذشته در تمرین غایب بود، امروز به همراه نصرالله عبداللهی به کمپ آمد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* محمد نوازی سرمربی امیدهای استقلال هم در کمپ حاضر بود و دقایقی با منصوریان و سپس با رحمتی صحبت کرد.

* سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی به علت غیبت حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال، زیر نظر اشکان نامداری تمرین کردند.

* هواداران استقلال به محض دیدن منصوریان، از او خواستند تا هر چه زودتر زمینه حضور پژمان منتظری را فراهم کرده تا استقلال در خط دفاع با حضور این بازیکن آرامش بیشتری داشته باشد.

* شایعه‌ای در بین هواداران به وجود آمده بود که کمال کامیابی‌نیا قرار است تا فردا به ذوب‌آهن اصفهان بپیوندد.

* حدود ۳۰۰ تماشاگر در کمپ حاضر بودند و به تماشای تمرین نشستند.

* میک درموت تمامی وظایف گرم کردن و تمرین دادن بازیکنان را به عهده گرفته بود و علیرضا منصوریان تنها بر کار او و بازیکنان نظارت می‌کرد. وی از نظر بازیکنان بسیار جدی و منظم است و مرتب با بازیکنان صحبت کرده و نکات لازم را به آنان گوشزد می‌کند.

* ادموند اختر پیشکسوت اسبق استقلال هم در تمرین حاضر بود و دقایقی با منصوریان به طور اختصاصی صحبت کرد.

* قبل از شروع تمرین، منصوریان دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و ضمن خوشامدگویی به بازیکنانی که از امروز در تمرین حضور پیدا کرده بودند، از آنان خواست تمرینات را با جدیت آغاز کنند تا بتوانند با آمادگی کامل، لیگ هفدهم را شروع کنند.

* پس از صحبت‌های منصوریان، بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز به انجام حرکت‌های کششی و سرعتی پرداختند، سپس در دو گروه تمرینات حفظ توپ را برگزار کردند، در آیتم بعدی باز هم بازیکنان حرکات سرعتی انجام دادند و در بخش پایانی، یک فوتبال درون تیمی را در نیمی از زمین برگزار کردند. همچنین میک درموت و علیرضا منصوریان مرتب با بازیکنان صحبت می‌کردند و از آنان می‌خواستند نکاتی را که به آنان گفته می‌شود به دقت انجام دهند.

* تمرین آبی‌پوشان پس از ۷۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ زنده‌یاد حجازی ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.