اصفهان- مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر۵۱۰ هزار نفر به صورت رایگان در شهرها و حاشیه شهرها به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار گرفته اند.

۵۱۰ هزار نفر در اصفهان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان هستند

حسین بانکی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: در استان اصفهان حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه شده هستند که متشکل از ۴۰۰ هزار نفر بیمه شده کارمند دولت، ۱۲۰ هزار نفر خانواده ایثارگران و جانبازان و مددجویان و طلاب، ۶۷۰ هزار بیمه شده روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می باشند.

وی  تصریح کرد: تمام خدماتی که به اقشار بیمه شده ارایه می شود مشمول تمام بیمه های درمانی پایه می باشد و بیمه شدگان سلامت می توانند از ۸۰ بیمارستان خصوصی و دولتی خدمات دریافت کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر۵۱۰ هزار نفر به صورت رایگان در شهرها و حاشیه شهرها به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار گرفته اند. ، اظهارکرد: بیماران اعصاب و روان هم می توانند داروهای تحت پوشش بیمه ها که ۲۸۰۰ قلم دارو می باشد، استفاده کنند.

وی ادامه داد: افرادی که بیمه نستند می توانند با ارایه شناسنامه و کارت ملی خود و افراد تحت تکفل  به دفاتر پیشخوان دولت  مراجعه کنند و با ورود اطلاعات خود به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار گیرند.

بانکی خاطرنشان کرد: مددجویان بهزیستی هم تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان هستند و مشمول همه امکانات بیمه ای می شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان اعلام کرد: بودجه بیمه سلامت از یک درصد هدفمندی یارانه‌ها تامین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.