مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مسیر حرم مطهر رضوی خبر داد.

برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی ابراز کرد: مردم روزه‌دار و متدین ایران اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، براساس یک سنت دیرینه، امسال نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود از آرمان قدس شریف و مظلومان جهان اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: در همین راستا آحاد مردم شریف و متدین مشهد برای زنده‌نگه‌داشتن روز قدس، صبح روز جمعه ۲ تیرماه همزمان با ۲۸ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰ در میدان ۱۵ خرداد گرد هم می‌آیند و با سر دادن شعارهای انقلابی و استکبار ستیزی به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خواهران از ورودی باب‌الجواد(ع) و برادران از ورودی باب الرضا(ع) وارد حرم مطهر رضوی شده و در رواق امام خمینی(ره) و دیگر اماکن مسقف حرم رضوی مستقر می‌شوند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: سخنران پایانی مراسم سعید جلیلی؛ نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی است و نماز جمعه به امامت آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار و پس از آن قطعنامه سراسری راهپیمایی قرائت می‌شود.

وی اضافه کرد: همزمان با نزدیکی روز قدس ویژه برنامه‌های متعددی چون سخنرانی، حلقه معرفت و پرسمان دینی با موضوع «فلسلفه راهپیمایی روز قدس» و «حمایت از مردم فلسطین» تدارک دیده شده است که در رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.