هندیجان- نماینده مردم بندر هندیجان در مجلس گفت: بعضی از مسئولان فرمایشات رهبری را غلط تفسیر می‌کنند و متأسفانه ادارات هندیجان آسایشگاه مدیران شده است.

برخی ادارات هندیجان آسایشگاه مدیران شده است

به گزارش قدس آنلاین، علی گلمرادی اظهار داشت: بنده از تریبون مجلس به مسئولان دولتی تذکر داده‌ام که در خصوص مشکلات ته لنجی هندیجان در حال اشتباه و خطا هستید و باید این خطاهای خود را اصلاح، شما بعضی از فرمایشات رهبری را تفسیر غلط می‌کنید.

وی افزود: مشکلات مردم در قوه مجریه است یعنی دولت باید مشکلات مردم را رفع کند، نماینده پیگیر مطالبات بوده فقط می‌تواند قانون‌گذاری کند و همه امورات اجرایی با قوه مجریه است.

نماینده مردم بندر هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید بروند در ادارات تابعه همانند دریابانی و گمرک به‌صورت گروهی هم مراجعه و اعلام کنند که این مشکل ما است و باید حل کنید. اصلاً آن ادارات را ترک نکنید بنده هم پیگیر هستم و اعلام می‌کنم اگر جرئت دارید با مردم برخورد کنید.

وی گفت: مسئولان باید بدانند مردم مشکل‌دارند باید مشکلاتشان را حل کنند این نیست که برخورد کرده و مردم را ترد کنند. وظیفه مسئولان حل مشکلات مردم محروم هندیجان است.

گلمرادی عنوان کرد: جوانان بیکار باید بروند در اداره کار بنشینند تا رئیس اداره کار هندیجان برای آن‌ها شغل ایجاد کند، ادارات ما آسایشگاه آقایان نیست، نمی‌توانند کار بکنند بروند کنار تا بهتر از آن‌ها بیاید.

وی افزود: رئیس اداره برای خود نشسته نه پیگیری، نه نامه‌نگاری با مدیرکل به خاطر ترس از دست دادن پست ریاست از همه‌چیز و همه اشخاص بی‌تفاوت شده است. با این‌گونه رفتار چگونه مشکلات مردم هندیجان برطرف می‌شود؟

نماینده مردم بندر هندیجان، امیدیه و ماهشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معاون فرماندار هندیجان باید پیگیر برکناری روسای ادارات ضعیف که در خواب هستند باشد و مدیران جوان و لایق را برای تصدی رئیس اداره به مافوق آن دستگاه معرفی کند.

وی گفت: مردم و مسئولان فرمانداری هندیجان باید ادارات را بلرزانند، روسای ادارات بنشینند برای مشکلات مردم راه‌کار پیدا کنند، رئیس گمرک و دریابانی در یک جلسه‌ای بنشینند و مشکلات مردم راحل کنند اگر وقت نگذاشتند باید برکنار و در سمت نباشند.

گلمرادی عنوان کرد: روسای اداراتی که مردم بیشترین مشکلات را با آن‌ها دارند باید در جلسات بعدی بیایند در حضور ما و مردم توضیح بدهند که کارها تا چه اندازه پیش رفته است. روسای ادارات باید جوابگوی مردم باشند.

وی افزود: رئیس اداره باید در جلسات حضور پیداکرده و اگر با مدیرکل خود مکاتبه‌ای کرده و آن مدیرکل توجه نکرده باشد ما از آن توضیح می‌خواهیم که چرا به مدیر شهرستانی توجه نکرده‌اید؟ در اهواز زیر کولر نشسته‌ای و استراحت می‌کنید و گرفتاری‌های مردم را کنار گذاشته‌اید.

نماینده مردم بندر هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس اداره هندیجان مشکلات مردم را به شمای مدیرکل منعکس کرده اما شما در استان توجه نکرده‌ای و باید امروز پاسخگوی افکار عمومی باشید.

وی گفت: در هندیجان حرکات بسیار خوبی برای انتصاب مدیران کارآمد صورت گرفته امام‌جمعه فعال و پیگیر، فرماندار زحمت‌کش، معاون فرماندار جوان، بومی و پرانگیزه، رئیس جهاد کشاورزی پرتلاش، مسئول باید برای رفاه مردم منطقه خود شب و روز نشناسد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.