ایلام- سازمان بسیج هنرمندان ایلام در بیانیه‌ای مردم ولایتمدار استان ایلام را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

روز قدس روز اتحاد جهان اسلام در برابر مستکبران است

به گزارش قدس آنلاین، متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک رمضان را در حالی سپری می‌کنیم که دوازدهمین روز آن، با شهادت تعدادی از عزیزان روزه‌دار همراه بود که به‌ زعم استکبار جهانی و گروهک‌های بی‌اساس تکفیری، با این اعمال تروریستی می‌توانند در عزم ملت ایران خلل وارد نمایند، اما با این کار نه ‌تنها به اهداف ننگین خود دست نیافتند، بلکه چهره کریه و جنایتکارشان را برای جهانیان منفورتر نمودند .

مردم ولایتمدار ایران اسلامی نیز، با تشییع پرشور شهدای ترور و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» نشان دادند که هراسی از گروهک‌های تکفیری ندارند و همچون گذشته ضربه سنگینی را بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست وارد نمودند .

روز قدس اساس و مبنای بیداری ملت‌های مسلمان است، روز قدس نمایانگر اعتقاد راسخ معمار کبیر انقلاب اسلامی در وحدت و انسجام اسلامی در مقابل مستکبران جهان است که جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیور را رقم‌ زده که تنها افتخارشان سربازی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است .

روز جهانی قدس، طلیعه شب‌های قدر بیداردلانی است که با دل‌هایی آکنده از معنویت و عبودیت و با تأسی از مولا و مقتدای زمان، حضرت مام خامنه‌ای (دامت برکاته)، برای ظلم‌ستیزی و نبرد نهایی با همه مستکبران جهان، قد علم می‌کنند و به‌سان دریایی خروشان، ضمن اعلام برائت از ظالمان و مستکبران جهان، ندای «هل من ناصر» را سر می‌دهند .

ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی، با درک صحیح اهداف راهبردی انقلاب اسلامی، همواره مسئله اول جهان اسلام را آزادی فلسطین می‌داند و همچون گذشته با تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) هم‌نوا و همگام با ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و با حمایت قاطع خود از ملت مسلمان فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی، بر اندام شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ضربه‌ای مهلک وارد خواهند کرد .

سازمان بسیج هنرمندان ایلام نیز همگام با سایر نهادها و ارگانهای انقلابی بادلی آکنده از نفرت، بیزاری کامل خود را از رژیم بی‌اساس صهیونیستی ابراز نموده و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، روز قدس را ارج می‌نهد و از همه‌ی آحاد مردم کشور خصوصاً هنرمندان عزیز برای شرکت در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس دعوت به عمل می‌آورد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.