بهشهر- نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران تهدید را با تهدید و تجاوز را با حمله کوبنده پاسخ می‌دهد و تاکنون امکانات و تجهیزات دفاعی خود را به ‎منظور بازدارندگی و ایجاد ثبات و امنیت داخلی و منطقه ‎ای به‌ کار گرفته است.

دفاع تنها به داخل مرزها محدود نمی‌شود/ سپاه پاسداران در مقابل هر تجاوزی مقتدرانه ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، علی‌ محمد شاعری با بیان اینکه امنیت بالاترین مطالبه مردم از حاکمیت است، افزود: جمهوری اسلامی ایران امن ‌ترین کشور جهان در منطقه پُرآشوب خاورمیانه است و هرگز نمی‌ گذاریم امنیت کشورمان را مهرههای خودفروخته و گمراهی چون داعش به مخاطره بیندازند.

وی اضافه کرد: ایران کشور صلح طلب بوده و در جهت امنیت منطقه‌ ای نیز همواره پیشگام بوده و تاکنون قصد تعدی به هیچ کشوری را نداشته است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حمله سپاه پاسخی دندان ‌شکن به تکفیری‌ها و حامیان صهیونیستی، آمریکایی و سعودی آنها بود و این ائتلاف شوم اگر بخواهند پا را فراتر گذاشته و کشورمان را ناامن کنند با ضربه مهلکی از سوی سپاه پاسداران که نیروهای همیشه سرافراز هستند، روبرو میشوند.

شاعری با بیان اینکه سپاه پاسداران قوی‌ تر از اوایل انقلاب در مقابل هر تجاوزی مقتدرانه و هوشمندانه ایستاده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همان ایران دوران دفاع مقدس عزتمندانه، مؤمن و گوش به فرمان امام زمان خود است، می‌دانیم رژیم‌های عربستان و دیگر رژیم‌های منحط منطقه از صدام بدتر هستند، لذا همواره آماده دفاع هستیم و اگر تجاوزی ببینیم آن را در نطفه خفه و خواب را از چشمان همه آنهایی که خواب آشفتگی ایران را دیده‌اند، سلب میکنیم.

وی ادامه داد: دولت آمریکا با رفتارهای غیر متعارف و غیر دیپلماتیک قصد تحقیر ایران را داشت و فکر می ‌کند تحریم‌های مرحله ‌ای آنها ملت ایران را در موضع تدافعی قرار داده است اما جمهوری اسلامی ایران از مواضع اصلی انقلاب که رفتارعزتمندانه، هوشمندانه، مقتدرانه و مبارزه با ظلم و تعدی است، عقب ‌نشینی نمی‌کند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه افزود: سپاه نشان داد که زنده و تحت فرمان مقتدای زمان خود است و به اقتضای شرایط در جهان و در دفاع از خود به درستی ایفای نقش می ‌کند.

شاعری خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که دیگر دفاع تنها به داخل مرزها محدود نمی‌شود و اگر هر تهدیدی از خارج شکل بگیرد، ایران نیز آنجا را ناامن خواهد کرد و البته به صلح و دوستی و احترام نیز پاسخ متقابلی خواهیم داد.

شاعری در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران اهل تنش ‌زایی نیست اما اگر گروه و عدهای بخواهند به حرکات مذبوحانه خود ادامه دهند، اقدام ایران نیز سخت ‌تر و مقتدرانه تر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.