باشگاه‌های «فرهنگی و ورزشی» ایران در حالی قرارداد بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت می‌کنند که در بسیاری از موارد مبالغ ثبت شده با مبالغ واقعی همخوانی ندارد.

در سازمان لیگ ثبت با سند برابر نیست/ ترویج دروغ با پسوند «فرهنگی»

به گزارش قدس آنلاین،  اتفاقی که در ایام نقل و انتقالات و به هنگام جدایی ها و دعواها رخ می دهد کنار رفتن ماسک دروغ است در مورد اعداد و ارقامی که ثبت می شوند و همه می دانند واقعیت ندارند و البته وقتی پرده ها کنار می روند مسئولان در «کوچه علی چپ» قدم می زنند.

قرارداد کاوه رضایی که در مورد حق و حقوقش درگیر شده و در نهایت از استقلال جدا شده بود در سایت سازمان لیگ یک میلیارد تومان ثبت شده بود. همان روزها هم همه می دانستند بازیکنی که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با پرسپولیس قرارداد نبسته نمی تواند با استقلال یک میلیارد قرارداد ببندد. در نهایت وسط گلایه های استقلال از کاوه و مصاحبه اعضا مشخص شد که قرارداد کاوه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده و البته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون آن را دریافت کرده است. در مورد سایر بازیکنان گران قیمت هم هنوز کار به درگیری کشیده نشده وگرنه آنها هم ثبتشان با سندشان برابر نیست.

این موضوع البته که به استقلال مربوط نمی شود. بررسی قراردادهای بیرانوند، طارمی و سید جلال حسینی به ترتیب۹۵۰، ۹۵۰ و ۷۵۰ میلیون تومان ثبت شده بود که در نگاه اول قابل قبول به نظر نمی رسد.

در واقع ثبت با سند در سازمان لیگ و بخش قراردادها برابر نیست و در این سازمان هم ظاهرا در این روزها کسی وجود ندارد که یقه تیم ها را بگیرد که چرا با پسوند فرهنگی دروغ را ترویج می کنند و اصلا هم ناراحت نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.