۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 540962

بازیکن فصل گذشته تیم نفت تهران گفت: ما سال گذشته در نفت آب معدنی هم نداشتیم و از تاج می خواهم جلوی فعالیت این تیم را بگیرد.

در نفت تهران آب برای خوردن نداشتیم!

به گزارش قدس آنلاین، میلاد فخرالدینی در خصوص پیوستنش به گسترش فولاد تبریز گفت:مذاکرات طولانی با مدیران گسترش داشتم و در نهایت به توافق رسیدیم و امیدوارم یک فصل خوب را در گسترش داشته باشم.

وی افزود:من سه فصل در تبریز بازی کردم و خاطرات خوبی از مردم این شهر دارم و خوشحالم دوباره به تبریز بر می گردم.کار کردن با لوکا برای من جذاب است چون به نوعی در فوتبال من نقش داشت و همچنین تجربه کار با ستار همدانی را هم دارم و ایشان واقعادر قرارداد من خیلی تلاش کرد.

مدافع جدید گسترش فولاد تاکید کرد:من یک فصل سخت را در نفت پشت سر گذاشتم و سخت تر از آن این بود که افرادی تلاش می کردند تا من نتوانم با تیمی قرارداد بندم  و نمی خواهم این مساله را بازکنم  اما آنها بدانند که من این مساله را متوجه شدم. پیش از اینکه فصل تمام شود دو مربی با من صحبت کردند برای فصل بعد و حتی بر سر مساله مالی هم توافق کردیم اما همه چیز ناگهان متوقف شد و فهمیدم افرادی رای این مربیان را تغییر داده اند.

فخرالدینی در ادامه گفت: از طریق شما از آقای تاج می خواهم اجازه ندهد باشگاهی مثل نفت تهران در لیگ فعالیت کند. این باشگاه  هیچ فاکتوری برای حضور در لیگ برتر ندارد.سال قبل ما آب معدنی هم  نداشتیم! اتوبوس برای رفتن به ورزشگاه نداشتیم و بسیاری از بازیکنان در این تیم آسیب دیدند.

وی ادامه داد: این باشگاه هنوز 60 - 70 درصد به همه بازیکنان و افراد باشگاه  از سال قبل بدهکار است و هیچ کس هم پاسخگو نیست. چطور اجازه پیدا می کند برای فصل بعد هم فعالیت کند تا یکسری از بازیکنان دیگر را با مشکلات مواجه کند.نفت اگر پولی برای اداره این باشگاه دارد لطفا تعهداتش به ما را انجام دهد که این تیم را با نداری قهرمان جام حذفی کردیم. این تیم قهرمان جام حذفی شد اما یک نفر از مسئولان باشگاه از ما تشکر هم نکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.