گیلان- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر تدوین برنامه راهبردی در حوزه بیماری های روانی و بهداشت روان تاکید و از برگزاری همایش برنامه راهبردی دانشگاه در تیرماه جاری خبرداد.

برنامه راهبردی در حوزه بیماری های روانی و بهداشت روان تدوین شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ،دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در چهل و ششمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عملیاتی شدن برنامه راهبردی دانشگاه گفت: خوشبختانه تلاش های ارزشمندی که در سال گذشته صورت گرفت، نشان داد که دانشگاه علوم پزشکی گیلان علی رغم مشکلات مالی و کمبود امکانات می تواند حرکتی هدفمند داشته باشد و با همت و تلاش همکاران نقشه ها و برنامه های راهبردی عملیاتی شود. در این مسیر، مشکلات نباید ما را در انجام ماموریت ها و رسالت اصلی  بازدارد .

وی با اشاره به برگزاری مناسبت های رفاهی برای کارکنان و خانواده آنها را در دانشگاه، برپایی این مراسم ها را تجربه موفقی برای دانشگاه ذکر کرد و افزود: این اقدامات نشانگر این است که دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک خانواده بزرگ است و با تداوم این اقدامات، از ثمرات آن بهره مند خواهیم شد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به رسالت اصلی دانشگاه مبنی بر ارتقای سلامت جامعه، گفت: برای ارتقای سواد سلامت، باید آموزش را از پشت درهای بسته و جایگاه های محدود، به سطح جامعه به ویژه در مکان هایی که مردم تردد بیشتری دارند، انتقال داد .

دکتر یوسف زاده چابک، با اشاره به شیوع سرطان ها در استان گیلان، خواستار حمایت وزارت بهداشت از دانشگاه در راستای راه اندازی مرکز جامع سرطان در استان گیلان شد.

وی همچنین بر تدوین برنامه راهبردی در حوزه بیماری های روانی و بهداشت روان تاکید و از برگزاری همایش برنامه راهبردی دانشگاه در تیرماه جاری خبرداد .

گفتنی است؛ در این جلسه، سنجه شاخص سواد سلامت، توسط حوزه معاونت بهداشتی، سنجه پیشگیری، غربالگری و درمان بیماری های غیرواگیر توسط حوزه معاونت درمان، و سنجه اعتمادسازی ذینفعان توسط حوزه روابط عمومی و امور رسانه ارایه شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.