بیرجند- جانشین سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در مراکز شهرستان ها را اعلام کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود

راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضائی صبح چهارشنبه به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: با توجه به پیوند نامیمون آمریکا، رژیم صهیونیستی و سران مرتجع عربی، برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس؛ نماد اتحاد و وحدت مسلمانان و در جهت تقویت روحیه جبهه مقاومت علی الخصوص مردم مسلمان فلسطین بسیار موثر است.

وی اضافه کرد: در آستانه روز قدس امسال با شرایط جدیدی در منطقه مواجه هستیم که خلافت خود خوانده داعش پس از ۶ سال تخریب و تهدید و کشتار در منطقه، رو به زوال و نابودی است و در اذهان و افکار عمومی نیز شکست خورده و موجب تقویت جبهه مقاومت و اتحاد ملت های مسلمان منطقه نیز شده است.

جانشین سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فرمایش ولی امر مسلمین مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید روند آینده فلسطین را امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: آینده قطعا به نفع جبهه مقاومت و آرمان آزادی قدس شریف خواهد بود و به کوری چشم بدخواهان و دشمنان کینه توز اسلام شاهد پیروزی جبهه حق خواهیم بود.

وی برگزاری نمایشگاه ها، اجرای خواننده های انقلابی، برگزاری تریبون آزاد، توزیع اقلام تبلیغاتی در طول مسیر راهپیمایی را از برنامه های جانبی مراسم راهپیمایی امسال بر شمرد و افزود: بالغ بر یک هزار عدد بنر و پارچه نوشته، حدود ۱۰ هزار تراکت، کارتن پلاست، پوستر و پرچم در سطح استان تهیه و توزیع شده است .

رضائی از برگزاری با شکوه مراسم راهپیمایی امسال در بیش از ۱۰۰ نقطه استان خبر داد و گفت: مراسم راهپیمایی در مرکز استان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان ابوذر آغاز و به مسجد امام حسین(ع) ختم خواهد شد.

وی یادآور شد: سخنران پایانی این مراسم سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.