مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود در سال جاری ۹۵ درصد فعالیت های سواد آموزی برون سپاری شود.

۹۵درصد فعالیت های سواد آموزی برون سپاری می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی براتعلی حاتمی در جلسه کارگروه واگذاری فعالیت سواد آموزی اظهار کرد: در سال جاری ۴هزار نفر در دوره سواد آموزی و ۲۴۰۰نفر  در دوره انتقال و ۲ هزارنفر در دوره تحکیم سواد  که در مجموع ۸هزارو ۴۰۰ نفر تحت پوشش  فعالیت سواد آموزی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که ۹۵ درصد از فعالیت های سواد آموزی برون سپاری که معادل ۷ هزارو ۹۸۰ نفر تحت پوشش قرار می گیرند که ۵ درصد نیز برای مشارکت فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

حاتمی اشاره کرد: در سال گذشته ۸ هزار و ۶۳۱ نفر تحت پوشش فعالیت های سواد آموزی قرار داشتند که تا به حال  ۵ هزارو  ۷۷۷ نفر در امتحانات شرکت کرده اند  که مابقی در روز های آتی  شرکت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در سال جاری پیش بینی می شود ۷ هزارو ۳۸۰ نفر در برنامه های کیفیت بخشی اعم از مرکز یادگیری محلی، طرح خواندن باخانواده، حلقه های کتاب خوانی، مسابقه انشاء نویسی مشارکت دارند.

حاتمی در پایان بیان کرد: امیدواریم معاونت سواد آموزی خراسان شمالی همانند سال های گذشته جایگاه خوبی را در بین سایر استان ها کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.