زنجان- نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های روستایی استان زنجان گفت: روستاها از پتانسیل بسیار خوبی در امر ورزش برخوردار هستند که در صورت مشارکت و همکاری مسئولان استانی امسال در صدد اجرای جشنواره طرح برکت در استان هستیم.

توسعه ورزش روستایی؛ ضرورتی که باید به آن توجه کرد

به گزارش قدس آنلاین، معصومه خطیبی در این زمینه اظهار کرد: خوشبختانه روستاها از پتانسیل بسیار خوبی در امر ورزش برخوردار هستند و هیئت ورزش‌های روستایی با هدف بروز و ظهور این ظرفیت‌ها و شناساندن آن به جامعه روستایی کار خود را شروع کرده است.

  وی افزود: چند سال از فعالیت هیئت ورزش‌های روستایی در استان سپری می‌شود و در این عرصه خوشبختانه برنامه‌های خوبی را در حوزه ورزش‌های روستایی انجام داده‌ایم که کافی نیست.

  خطیبی تصریح کرد: وجود اعتبار مناسب در ورزش در اجرای برنامه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، به‌طوری که متاسفانه بسیاری از برنامه‌ها به دلیل نبود اعتبار در مرحله طرح باقی می‌ماند و به اجرا نمی‌رسند.

  وی یادآور شد: جشنواره برکت یکی از برنامه‌های خوب و قابل توجه در ورزش‌های روستایی محسوب می‌شود که طی سال‌های اخیر شاهد برگزاری این جشنواره در استان زنجان بودیم، جشنوار برکت اختصاص به پخت نان روستایی دارد که در این جشنواره زنان روستایی با پخت نان محلی‌شان به رقابت می‌پردازند و در نهایت بهترین نان از لحاظ کیفیت در پخت، مواد، خوشمزه بودن انتخاب می‌شود.

  خطیبی در ادامه گفت: در صورت مشارکت و همکاری مسئولان استانی امسال در صدد اجرای جشنواره طرح برکت در استان زنجان هستیم که در صورت تامین اعتبار در تابستان سال‌جاری جشنواره برکت در استان برگزار خواهد شد.

  وی خاطرنشان کرد: برای به سرانجام رسیدن برنامه‌های پیش‌رو باید اعتبار لازم فراهم باشد و در این راه ضروری ‌است تا مسئولان نیز توجه جدی به امر ورزش به‌خصوص ورزش‌های روستایی داشته باشند تا شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان در امر ورزش در استان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.