زنجان- نماینده مردم زنجان در مجلس با اشاره به اینکه برخی از مسئولان چند شغله هستند، گفت: به منظور ایجاد اشتغال برای جوانان، بازنشسته‌ها باید از سیستم اداری خارج شوند.

برخی از مسئولان چند شغله هستند/ بازنشستگان باید از سیستم اداری خارج شوند

به گزارش قدس آنلاین، علی وقفچی در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج اساتید اظهار داشت: پژوهش باید از آموزش و پرورش آغاز شود، نگاه به دانشگاه باید تغییر یابد و متاسفانه باید بگویم روند کنکور کشور روندی نیست که قابل قبول دنیا باشد.

وقفچی با اشاره به مشکلات دانشگاهی کشور گفت: چرا باید نوابغ را به رشته پزشکی سوق دهیم در حالی که رشته پزشکی یک رشته مهارتی است و نباید نوابغ درسی خود را به سمت پزشکی بفرستیم. باید از ظرفیت آنان در رشته علوم انسانی استفاده شود تا استراتژی‌های کشور را تحلیل و بررسی کنند و در آینده کمک حال کشور باشند.

وی با اشاره به اینکه نداشتن دانشگاه کارآفرین یک مشکل اساسی است، گفت: چرا نباید یک دانشگاه کارآفرین وجود داشته باشد و برای ایجاد دانشگاه کارآفرین باید پیش زمینه آن ایجاد شود و چندین حلقه باید به هم متصل شود تا ایجاد آن فراهم شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خیلی از مسئولان متاستفانه دارای چندین شغل هستند و ما چطور انتظار داریم مشکلات اشتغال جوانان حل شود؟ بازنشستگان ما باید از سیستم اداری خارج شوند تا فضا برای ورود جوانان محیا شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.