زنجان- امام جمعه زنجان با بیان اینکه داعش دست‌نشانده آمریکا و کشورهای غربی در منطقه است، گفت: حمله موشکی سپاه پیامی بود در مقابل ناتوی عربی که رئیس‌جمهور آمریکا با ۵۰ کشور آن را تشکیل داد.

حمله موشکی سپاه پیامی در مقابل ناتوی عربی بود/ داعش دست‌نشانده آمریکا و غربی‌هاست

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله علی خاتمی در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج اساتید اظهار داشت: باید قدمی در راستای منویات مقام معظم رهبری برداشت در حالی که شاهد آن هستیم برخی‌ها فقط شعار می‌دهند.

وی افزود: باید اقدام را آغاز کنیم و با حرف و شعار کار به جلو نمی‌رود در حالی که متاستفانه برخی به جای عمل، فقط شعار می‌دهند و سخنان مقام معظم رهبری را برای ظاهرسازی به دیوار نصب می‌کنند اما این را باید بدانیم مقام معظم رهبری از ما عمل می‌خواهد.

امام جمعه زنجان با اشاره به تاسیس دارالقرآن در زنجان، مطرح کرد: دارالقرآن پس از تاسیس، کارهای بزرگی در استان انجام داده است و جامعه القرآن با 45 شعبه در استان کارهای بزرگی را انجام داده است.

وی گفت: چرا فاصله صنعت با دانشگاه زیاد است؟ پیوست‌های فرهنگی را باید چه قشری برگزار کند؟ چه کسانی تشویق کردند که جوانان به سمت رشته‌های پزشکی بروند و رشته علوم انسانی را در آخر قرار داد؟

خاتمی با اشاره به اقدامات موشکی سپاه خاطرنشان کرد: رفتار حساب شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام داشت و فقط با هدف ضربه زدن به تروریست‌ها نبود. هدف سپاه این بود که بگوید امنیت منطقه را خودمان می‌توانیم حفظ کنیم و نیازی به حضور آمریکا و برخی کشورهای دیگر در منطقه نیست.

امام جمعه زنجان با اشاره به اقدامات موشکی سپاه تصریح کرد: این پیامی بود در مقابل ناتوی عربی که رئیس جمهور آمریکا با 50 کشور آن را تشکیل داد و هدف این ناتوی عربی هم جز ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی چیز دیگری نیست.

وی با اشاره به سود آمریکا از سفر اخیر ترامپ، بیان کرد: ترامپ پولی که در این سفر از منطقه به دست آورد به اندازه کل بودجه دفاعی آمریکا بود و این یک رقم بسیار بالایی است. داعش دست‌نشانده آمریکا و کشورهای غربی در منطقه است، خود این کشور آمریکا داعش را تاسیس کرده است و از آن حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام علی متین نیز در این مراسم اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دو سال گذشته بر انقلابی‌گری تاکیدهای فراوانی کردند به طوری که در اکثر سخنرانی‌هایشان به این موضوع پرداخته‌اند. بر انقلابی‌اندیشیدن و انقلابی عمل‌کردن و انقلابی‌ماندن بسیار تاکید کردند و شرط انقلابی‌گری را موارد قابل ذکر می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات موشکی سپاه، مطرح کرد: همه شاهد موفقیت اقدامات موشکی سپاه بودیم. در هر زمینه‌ای مدیریتمان انقلابی بوده موفق و پیروز شدیم و در هرجا که اینطور نبوده، متاستفانه نتوانسته‌ایم موفق ظاهر شویم.

متین گفت: چون ما را در این زمینه تحریم کردند و بر قدرت داخلی متکی شدیم توانستیم جدیدترین موشک‌ها را بسازیم و متاسفانه در برخی زمینه‌ها که بر قدرت داخلی متکی نشدیم نتوانستیم به موفقیت دست یابیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.