شهرکرد-رئیس شورای تامین استان گفت:همه مدیران و مسئولا ن فرهنگی موظفند در راستای سیاست های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند و اگر مشاهده شود مسئول و یا مدیری در صدد اهداف و منافع حزبی و سیاسی باشد بشدت با او برخورد خواهد شد.

همه باید در راستای منافع ملی حرکت کنیم

قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در آخرین شورای فرهنگ عمومی در فصل بهار بر ضرورت همدلی ،اتحاد و وفاق مسئولان تاکید و گفت: امروز جامعه نیازمند آرامش ، اتحاد و برادری است و در این راستاء باید از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سلیمانی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی محلی برای نزدیکی و هم اندیشی مسئولان برای بالا بردن سطح فرهنگ عموم مردم در استان می باشد گفت: امروز استان دارای مشکلات متعدد و پیچیده ای است که اگر بدان توجه نشود تاثیرات مستقیم و منفی بر فرهنگ استان به جای خواهد گذاشت.

رئیس شورای تامین استان تصریح کرد: فرهنگ تاثیر مستقیم  می گیرد از اقتصاد، اجتماع و سیاست و همه ما که امروز بعنوان اعضاء شورای فرهنگ عمومی در این جلسه حضور داریم مسئول هستیم که خدای ناکرده نگذاریم مشکلات استانی بر فرهنگ مردم اثرات مخرب و جبران ناپذیر داشته باشد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان فرهنگی: توصیه کرد بودجه های فرهنگی باید در چار چوب مسائل فرهنگی هزینه شود و اجازه ندهیم برای مطرح کردن خودمان در سطح کشور برنامه هایی را پیگیری و برگزار نماییم که هیچ کمکی به مسائل و مشکلات فرهنگی استان نمی کند.

سلیمانی خاطر نشان ساخت: همه مدیران و مسئولا فرهنگی موظفند در راستای سیاست های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند و اگر مشاهده شود مسئول و یا مدیری در صدد اهداف و منافع حزبی و سیاسی حرکت می کند بشدت با او برخورد خواهد شد.

شایان ذکر است در این نشست نکونام امام جمعه شهرکرد، کارگران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تعداد  کثیری از مسئولان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی  حضور داشتند.

در پایان این نشست نماز مغرب و عشاء به امامت نکونام امام جمعه شهرکرد اقامه و حاضران پس از اقامه نماز  روزه خود را باحضور استاندار و امام جمعه شهرکرد افطار نمودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.