بردسکن- کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی در اولین مجمع یاران انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن گفتمان ولایت برای یاران انقلاب را امری ضروری دانست.

گفتمان ولایت برای یاران انقلاب امری ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، سید جلال امینی شامگاه چهارشنبه در اولین مجمع یاران انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن عنوان کرد: امروز پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری و  کلید واژه های معظم له باید  جز برنامه های یاران انقلاب  قرار بگیرد و با این رویکرد در مسیر و خط رهبری حرکت کنند.

وی بر گفتمان رهبری در همه حوزه ها تاکید کرد و گفت:  امروز باید یاران انقلاب در مباحث بصیرتی و دشمن شناسی حرف اول را بزنند و خوشبختانه این مهم را  در عرصه های مختلف نظام به اثبات رسانده اند.

 این کارشناس مسایل سیاسی بر تقویت و تثبیت عوامل ماندگاری انقلاب تاکید کرد و گفت:  طی ۳۸ سال گذشته  انقلاب اسلامی توانسته در همه عرصه ها خوش بدرخشد و در اوج و عزت و اقتدار  در مسیر و اهداف عالیه خود گام بردارد.

امینی  به هشدارهای مقام معظم رهبری در سخنرانی های متعدد ایشان  دررابطه با جریان نفاق و دشمن شناسی اشاره کرد و گفت:  به دشمن نباید تکیه و اعتماد کرد.

وی اظهارداشت: در بحث برجام دشمنان به دنبال طراحی چندین برجام بودند که با تدبیر مقام معظم رهبری این مهم در برجام یک متوقف شد.

وی عملکرد احزاب و گروههای سیاسی را نامطلوب بیان کرد و گفت: مردم از کارکرد احزاب و گروهها ناراضی و اعتمادی به عملکرد آنها ندارند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل مجامع یاران انقلاب اسلامی اتحاد و وحدت برمحور ولایت است گفت: پیاده کردن کلید واژه های رهبری و عملیاتی کردن آن  باید همیشه سرلوحه کار یاران ارزشی و انقلابی قرار بگیرد.

 وی با بیان این که باید هوشیاری نیروهای انقلابی بیش از این باشد، خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته بیش از ۴۰بار با امریکایی‌ها مذاکره داشتیم اما تا امروز سودی برای ما نداشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه باید نیروهای انقلابی با برنامه‌ریزی منسجم وارد عمل شوند، افزود: مجمع نیروهای انقلاب خارج از مسائل سیاسی، با اهداف بلندی وارد این عرصه شده است زیرا استقلال کشور با وحدت تمامی نیروها در کنار یکدیگر برای رسیدن به نقطه ایده ال محقق می‌شود.

وی افزود: مواضع انفعالی نمی‌تواند ما را در راستای مأموریت‌های نظام در برابر دشمنان به مقصد  اصلی که همان بیداری اسلامی است، برساند.

امینی با تقدیر از حضور فعال نیروهای ارزشی و وفادار به انقلاب و رهبری در صحنه فعالیت های فرهنگی، اتحاد را رمز موفقیت دانست و گفت: از مردم دعوت می‌کنم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند و پاسخ دشمنان را با مشت‌های گره کرده خود بدهند.

وی با تمجید از حرکت انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: عملیات موشکی غرور آفرین سپاه پاسداران گوشه‌ای از حرکت انقلابی ملت و نظام اسلامی بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امروز کلید واژه انقلابی‌گری تبعیت محض از ولایت فقیه است و باید در این راه با شناخت افراد، انقلابی‌گری آنان را رصد کرد.

حجت الاسلام علیرضا زارعی عضو اصلی  مجمع یاران انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن در ابتدای این جلسه هم اندیشی به فلسفه برگزاری این مجمع پرداخت و گفت: استارت این مهم از ۶ ماه قبل در شهرستان بردسکن زده شد و با توجه به دغدغه نیروهای ارزشی و انقلابی برآن شدیم این مجمع را در شهرستان بردسکن تشکیل دهیم. 

وی عنوان کرد: با توجه به حرکت بسیار خوبی که در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه  توسط نیروهای ارزشی و انقلابی  در اقصی نقاط کشور به ویژه در بردسکن  صورت گرفت این مهم در بردسکن احساس می شد که نیروهای ارزشی زیر یک چتر قرار بگیرند و برنامه های خود را در قالب این مجمع در عرصه های مختلف هدفمند اجرا کنند. 

این عضو مجمع یاران انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن  گفت: ملاک و معیار مجمع توجه به ارزش های انقلابی و  اجرایی کردن مطالبات رهبری است و این مجمع به هیچ گروه و حزب سیاسی وابسته نیست. 

حجت الاسلام زارعی از عضو گیری بیش از ۲۴ هزار نفر به عنوان یاران انقلاب در سطح شهرستان بردسکن خبرداد و گفت: یاران انقلاب اسلامی در هر روستایی باید دارای یک پایگاه مردمی باشند و در همه صحنه ها حضور چشمگیری را داشته باشند. 

وی یکی ازاین صحنه ها را شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد و گفت:  روز قدس یکی ازمیراث های ارزشمند و ماندگار امام راحل است که امروز به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.