یزد- رییس پلیس راهور استان، محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی روز قدس در شهر یزد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ منصور جمشیدی محدودیت های ترافیکی این روز را از ساعت ۶ صبح به شرح ذیل اعلام کرد و اظهارداشت: در این روز خیابان دهم فروردین از میدان "مارکار"، خیابان "فرخی" از سمت "میدان آزادی" و خیابان "ایرانشهر" از سمت چهارراه شهید رجایی" به سمت میدان "شهید بهشتی" مسدود است.

وی افزود: خیابان "امام خمینی (ره)" از میدان "شهید بهشتی" به سمت "امیرچقماق"، خیابان "امام شمالی" از سه راه "مهدی(عج)"  و همچنین خیابان "سلمان" از سمت "چهارراه بسیج" به سمت تقاطع شهدا (امیرچقماق) مسدود می باشد.

جمشیدی بیان اینکه در این روز تردد کلیه وسایل موتوری و خودرویی در این مسیرها ممنوع می باشد گفت: همچنین در خیابان "قیام" از چهار راه "بعثت" به سمت میدان "امیرچقماق" از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم نماز جمعه محدودیت ترافیکی را خواهیم داشت.

رییس پلیس راهور استان تصریح کرد: شهروندان از پارک کردن خودروهای خود در طول مسیر راهپیمایی در خیابان های "امام جنوبی"، میدان "شهید بهشتی"، میدان"امیرچخماق" و خیابان "قیام" از شب قبل خودداری کنند.

وی افزود: همچنین تمامی کوچه های منتهی به خیابان "امام جنوبی" و مسیرهای منتهی به تقاطع "شهدا" در این روز کاملا بسته است. 

رییس پلیس راهور استان خاطرنشان ساخت: توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی تا پایان مراسم راهپیمایی ممنوع بوده و وسایل نقلیه پارک شده در مسیرهای راهپیمایی توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.