بجنورد- نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی با صدور بیانیه مشترکی از قشرهای مختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کردند.

مسئولان خراسان شمالی از مردم برای شرکت درراهپیمایی روز قدس دعوت کردند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی  متن بیانیه حبیب ا... مهمان نواز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است که هرگلبرگ آن یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی       بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

یکی از اثرات کلیدی پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد حس جمعی و وحدت اسلامی میان مسلمانان جهان است که روز قدس نماد این وحدت و نشان دهنده اراده امت اسلامی در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز ایستادگی مستضعفان عالم،علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

بدون تردید حماسه روز قدس یادآور فریاد رعد آسای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و مسیر مبارزه بی امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

بی‌گمان در شرایط کنونی که گروه تروریستی داعش با پشتیبانی استکبار جهانی و بویژه حامیان صهیونیست خود دست به ترور مردم مومن و روزه دار زده اند و در کشور عزیز ما نیز پس از انتخابات شکوهمند ۲۹ اردیبهشت و خلق حماسه ای جدید، در مقام انتقام از مشی دولتمردان برآمده و تعدادی از هموطنانمان را به شهادت رسانده اند، اتحاد ملی وانسجام اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس ضرورتی انکارناپذیردارد و پشتوانه محکمی برای پاسخگویی مقتدرانه پاسداران این مرز و بوم به تروریستها و حامیان منطقه ای و جهانی آنان است.

اینجانبان از امت مومن و ولایتمدار خراسان شمالی دعوت می کنیم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  لبیک گفته و همگام با مسئولین ، با حضور آگاهانه و گسترده خود ، همراه با سیل خروشان مردم روزه دار و آزاده در سراسر جهان فریاد برائت خویش را از استکبار جهانی ، متجاوزان و اشغالگران صهیونیست و تروریستهای تکفیری اعلام دارند و فلسطینیان مظلوم و بی دفاع را تا آزاد سازی کامل سرزمینهای اشغالی حمایت نمایند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.