مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از آغاز دومین اعتکاف رمضانیه با حضور یکهزار و ۹۰۰ دانش آموز و دانشجو همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی خبر داد.

دومین اعتکاف رمضانیه در حرم مطهر رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: این افراد شامل یکهزار و ۴۵۰ دانشجو، اساتید و نخبگان از دانشگاه های مختلف مشهد و ۴۵۰ نوجوان عضو موسسه جوانان آستان قدس رضوی هستند.

وی اضافه کرد: هزینه های این اعتکاف توسط آستان قدس رضوی و دانشگاه های مشهد تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم دومین مرحله از اعتکاف ایام پایانی ماه رمضان در حرم مطهر رضوی است به گونه ای که در سه روز گذشته و همزمان با ۲۴ ماه رمضان ۷۰۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان، ۹۰۰ نفر از طلاب جامعه المصطفی العالمیه و ۳۰۰ نفر از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مسجد گوهرشاد معتکف شدند.

وی اظهار کرد: همزمان با برنامه اعتکاف مسجد گوهرشاد که سه روز به طول می انجامد، برنامه‌ های فرهنگی از جمله جزء خوانی و تفسیر قرآن توسط تولیت آستان قدس رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی «آستان بندگی»، ویژه معتکفان روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نیز توسط این معاونت در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: سوالات مسابقه فرهنگی پیامکی آستان بندگی از متن کتاب آستان بندگی در قالب ویژه‌ نامه اعتکاف طراحی شده است که علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مطالعه این کتاب، پاسخ خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ یا مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانه www.aqr.ir ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.