قم- مدیر شبکه‌ هدهد با بیان اینکه دارای بزرگ‌ترین سرویس کودک اینترنتی کشور هستیم گفت: به زودی تمام کودکان ایرانی می‌توانند برنامه‌های شبکه هدهد را بدون ماهواره دریافت کنند.

کودکان ایرانی می‌توانند شبکه هدهد را بدون ماهواره تماشا کنند

به گزارش قدس آنلاین،  احسان حلمی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد راه‌اندازی شبکه هدهد که در مجتمع آیت الله سیستانی برگزار شد با اشاره به اینکه شبکه هدهد در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شده است، گفت: تمام تلاش و همت خود را برای تداوم فعالیت و پویایی این شبکه به کار خواهیم بست.

وی با اعلام اینکه شبکه هدهد به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی فعالیت می‌کند، گفت: این شبکه با مشکلات ریز و درشت بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند اما با این حال کارنامه قابل قبولی داشته و به راهش ادامه خواهد داد.

رئیس سازمان رسانه‌ای صبا از راه‌اندازی امکان IPTV خبر داد و گفت: با این امکان می‌توانیم کلیه برنامه‌های خود را به صورت داخلی پخش کنیم و تمام کودکان ایرانی می‌توانند برنامه‌ها را بدون ماهواره دریافت کنند.

حلمی فعالیت‌های شبکه را منحصر به تولید برنامه ندانست و گفت: مشارکت در جشنواره‌های مختلف کودک، ارتباط با تولیت آستان‌های مقدس داخلی و خارجی از جمله فعالیت‌های مهم فرهنگی ماست.

وی از پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن مطرح دنیا در شبکه هدهد خبر داد و گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی با اپراتورهای مخابراتی مطرح ایران داریم و تفاهم نامه امضا کرده‌ایم.

دریافت برنامه‌های زنده در بستر اینترنت

مدیر شبکه‌ هدهد به استقبال مخاطبان از دو برنامه تولیدی «یادش به خیر» و مهمانی در بهشت اشاره کرد و ادامه داد: یکی از راهبردهای اصلی شبکه هدهد حضور فعال در بسترهای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

حلمی با تأکید بر اینکه شبکه هدهد از بزرگ‌ترین سرویس کودک اینترنتی کشور برخوردار است گفت: خوشبختانه اکنون امکان دریافت برنامه‌های زنده شبکه در بستر اینترنتی فراهم شده است.

رئیس سازمان رسانه‌ای صبا با تأکید بر اینکه راه‌اندازی و ماندگاری شبکه با حمایت و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی امکان‌پذیر شده است، افزود: با وجود کم و کاستی‌هایی که داریم اما توانسته‌ایم رضایت نسبی مخاطبان شبکه را جلب کنیم و با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

شایان ذکر است هفتمین سالگرد تأسیس و راه‌اندازی شبکه‌های هدهد با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده‌های پرسنل این شبکه با اجرای برنامه‌های مفرح و اهدای جوایز برگزار شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.