یزد-آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، همگان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

 امام جمعه یزد مردم را برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس  دعوت کرد

به گزارش قدس آنلاین، در این پیام مشترک آمده است: روز قدس، فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است و روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر نمی توانند درممالک اسلامی پیشروی کنند.
این بیانه می افزاید: باید بدانیم که اسرائیل غاصب نه تنها دشمن فلسطینیان است بلکه دشمن تمام مسلمانان و دشمن جهان اسلام است ، این غده سرطانی اگر فرصت پیدا کند برنامه غاصبانه از نیل تا فرات بلکه تا خلیج فارس را پیاده می کند و بر سر مسلمانان آن می آورد که بر سر فلسطینیان مظلوم آورد.
در ادامه آمده است: بنابراین روز قدس مخصوص ایران نیست ، روز دنیای اسلام است و مسلمانان باید حضور خود را برای دفاع از سرزمین های اشغالی نشان بدهند و در این زمان عجیب این است که بعضی از سردمداران نابخرد عرب به اسم اسلام و دفاع از حقوق مسلمانان با اسرائیل طرح دوستی می ریزند و به جای نفرت به آنها لبخند می زنند و با آن غاصبان آشتی برقرار می کنند.
امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خاظر نشان کردند: بر ملت های مسلمان بخصوص عموم ملت عرب فرض است که این تحقیر و خفت را نپذیرند و زیر توجیهات بی پایه شیوخ خائن خود نروند و از قدرتهای شیطانی نهراسند و با اعتماد به خداوند تعالی و اتکال به قدرت اسلام و ایمان به پا خیزند و دست جنایتکاران را از کشورهای خود کوتاه نمایند و آزادی قدس شریف و فلسطین را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند. .
در پایان آمده است: از مردم بزرگوار استان یزد تقاضا داریم همچون سالهای گذشته در صفوف به هم فشرده این روز مقدس را پاس دارند و به جنایتکاران صهیونیسم و حامیان آنها و دست نشاندگانشان که به اسم اسلام و حکومت اسلامی دست به جنایات متعدد می زنند نشان دهند که ایران اسلامی از هیچ قدرتی نمی هراسد و همواره پشتیبان محرومین و مظلومین خواهد بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.