زابل- فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از برنامه های مهم ما این است که انسداد مرزها را تقویت کنیم و تجهیزات لازم را در اختیار مرزبانان قرار دهیم.

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از نوار مرزی شمال استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازدیدی از پاسگاه های نوار مرزی داشتیم و از نزدیک آمادگی یگان ها را بررسی کردیم و همکاران ما با روحیه خوب آمادگی کامل برای ماموریت ها را دارند و این آمادگی در سراسر استان مشهود بود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه بیان داشت: یکی از برنامه های مهم ما این است که انسداد مرزها را تقویت کنیم و تجهیزات لازم را در اختیار مرزبانان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: با هماهنگی خوب سپاه، بسیج و نیروی انتظامی وضعیت امنیت در استان سیستان و بلوچستان بسیار خوب است و اخیرا با عملیات های بزرگ تعدادی از تروریست ها معدوم شدند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه اظهار داشت: با دلاورمردی های همه نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی این آرامش و نظم باقی می ماند و ارتقا نیز خواهد یافت.

وی تصریح کرد: همکاران ما در مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان آمادگی کامل اجرای ماموریت ها را حفظ کرده و مردم در کنار همکاران ما زندگی توام با آرامش را دارند و در حقیقت مرزبانان اصلی خود مردم هستند زیرا همکاری خوبی با نیروهای پلیس دارند و این همکاری باعث ارتقا امنیت استان شده است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی خوبی در نیروهای مستقر در استان وجود دارد، اظهار داشت: هر موقع گروهک های تروریستی برنامه ریزی کنند حتما با اقدامات به موقع نیروهای انتظامی مواجه خواهند شد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود یکی دیگر از ماموریت های ناجا را مقابله با ورود مواد مخدر به کشور دانست و بیان داشت: در سال جاری و سال گذشته کشفیات مواد مخدر افزایش یافته و در سال ۹۵ نیز نسبت به سال ۹۴ بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است که بیشتر این کشفیات در شرق کشور بوده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.