زاهدان- علما، ریش سفیدان، سران طوایف، دهیاران، شوراهای اسلامی، نخبگان و اقشار مختلف مردم بخش مرکزی خاش به مناسبت روز جهانی قدس جهت حضور پرشور مردم بیانیه صادر کردند.

شیعه و سنی وحدت اسلامی را به نمایش می گذارند

به گزارش قدس آنلاین در این بیانیه آمده است: در آستانه ‌آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ایران اسلامی یک بار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهند داد و اثبات خواهند کرد همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی هستند که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شورند.

این بیانیه می افزاید: حال که صهیونیسم جهانی با حمایت آمریکا، استکبار جهانی و برخی عمال منطقه ای شان  قصد دارد چهره اسلام را با تقویت تفکر تکفیری و جنایت کار داعش مخدوش کند مسلمانان جهان و آزادگان عالم بار دیگر با شناخت دست های پشت پرده این طرح های خیانت کارانه در روز قدس تمام فریاد خود را بر سر آن خواهد زد و نقشه های شوم آنها را نقش بر آب خواهد نمود.

در این بیانیه بیان شده است: تردیدی نیست استکبار جهانی و حکومت های غاصب  با بمب و گلوله و حمایت از تروریست های خود ساخته داعش راه به جایی نخواهند برد و فریاد آزادگی ملل مسلمان تا بلندای آسمان خواهد رفت.

این بیانیه در ادامه متذکر شده است: مضاف بر اینکه مردم ایـران بار دیگر در روز قدس  نشان خواهند داد همان ملتـی هستند که در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی علیرغم همه توطئـه‌ها، ترورها و بمب‌گذاری‌ها هـرگز اتحـاد و همدلی و انسجـام خود را از دست ندادند و ترسی از دشمنـان به دل آنها راه پیـدا نکرد.

در بخش پایان این بیانیه آمده است: ما  علمای شیعه و سنی، معتمدین، ریش سفیدان، سران طوایف، دهیاران، شوراهای اسلامی، نخبگان و جوانان و همه اقشار روزه دار بخش مرکزی خاش ضمن گرامیداشت این روز عزیز، به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشان (ره) لبیک گفته و ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و دعوت از تمامی ملت شریف ایران اسلامی به منظور حضور پررنگ و باشکوه خود در این راهپیمایی بااهمیت، همگام با امت خدا جوی سراسر ایران اسلامی با عزمی راسخ در این راهپیمائی پرشور حضور خواهیم داشت و با تاکید به اینکه روز قدس روز اسلام است فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت و اراده ملت اسلامی در حمایت از آرمان قدس و فلسطین به جهانیان اعلام می نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.