شهرکرد-رئیس سازمان رسانه بسیج استان گفت:ایجاد روحیه انقلابی و گسترش این فرهنگ در جامعه از جمله منویات رهبری است که رسانه‌ها باید به آن جامعه عمل بپوشانند.

ضیافت اندیشه به همت سازمان بسیج رسانه استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد:شامگاه چهارشنبه ۳۱ خرداد و همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران ضیافت اندیشه به همت سازمان بسیج رسانه استان چهار محال و بختیاری در مجتمع فرهنگی تفریحی لاله برگزار شد.

در ابتداء این مراسم مسئول بسیج رسانه استان با تشکر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان گفت:امروز اهالی فرهنگ و رسانه در صف اول جنگ نرم حضور دارند و امید است با همکاری نخبگان فرهنگی و رسانه ای بتوانیم توطئه های پیچیده دشمنان را مهار نموده ود ر این نبرد رسانه ای بر آنان فائق آئیم.

سرهنگ عیسی حیدری سودجانی با اشاره به رسالت اصحاب رسانه در تببین گفتمان انقلاب‌اسلامی، اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند آسیب‌های متعددی از جمله القای ناکارآمدی دین، عرفی شدن دین با پایین آوردن سطح دین در جامعه، نفی جاودانگی احکام اسلام، القای محدودیت قلمرو دین و معرفی نادرست دین را متوجه خانواده‌ها کنند.
 وی با اشاره به دو گفتمان موجود در جامعه، عنوان کرد: در گفتمان اول اداره کشور با نگاه به اسلام ناب محمدی و با نگاه به ولایت‌فقیه است، اما در گفتمان دوم نگاه‌ها به غرب است و این نگاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه بوده است و این نگاه مخالف با گفتمان انقلاب و امام است.

سرهنگ حیدری در خاتمه هدف از برگزاری ضیافت اندیشه را ارتقاء آگاهی های بصیرتی،اجتماعی و افزایش توان فکری و آمادگی در برابر آسیب ها و تهدیدات در شبکه های اجتماعی عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه باید آگاه باشند که در کدام جبهه قلم می‌زنند و دقت داشته باشند در تبیین اهداف امام،انقلاب و رهبری بیشترین سهم را خواهند داشت.

 وی ایجاد روحیه انقلابی را از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها دانست و افزود: ایجاد روحیه انقلابی و گسترش این فرهنگ در جامعه از جمله منویات رهبری است که رسانه‌ها باید به آن جامعه عمل بپوشانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.