ساری- معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران گفت: به مناسبت هفته اکرام ایتام، ۷۳۳۲ حامی نیکوکار، حمایت مادی و معنوی ۷۸۳۴ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را بر عهده گرفتند.

۷ هزار حامی مازندرانی حمایت از ایتام را برعهده گرفتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، حسن قربانی افزود: بیش از ۱۰۰ پایگاه جذب حامی برای ایتام، فرزندان خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج در مساجد مازندران ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد ازحامیان بومی هستند، یادآور شد: رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام در توانمندسازی آنان برای خوداتکایی از مهمترین فعالیت های این نهاد است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه حامیان وخیّران نیکوکار در بخش هایی مانند تامین جهیزیه، تحصیل و درمان ایتام و مشمولان طرح محسنین با کمیته امداد همکاری می کنند، گفت: این نهاد باجذب حامی برای خانواده های نیازمند تحت حمایت و با شناسایی و احصاء نیازهای اصلی مددجویان از طریق مساعدت های حامیان، مشکلات آنان را پیگیری و رفع می کند.

قربانی یادآور شد: تاکنون جذب حامی در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وی از مردم نیکوکار خواست با شماره گیری آنی پرداخت #۰۰۲۹*۷۴۱* با شناسه واریز بوسیله تلفن همراه و  وارد کردن مبلغ مورد نظر، این نهاد را در جهت خدمت رسانی بهتر به ایتام و مشمولان طرح محسنین  یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.