زنجان- رئیس هیئت ووشو استان از حضور ۶ ورزشکار زنجانی در اردوی تیم‌ملی رده‌های سنی خبر داد.

۶ ووشوکار زنجانی به اردوی تیم‌ملی راه یافتند

به گزارش قدس آنلاین، رامین موحدنیا با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی ووشو رده‌های سنی با حضور ورزشکاران برتر این رشته برگزار شد، افزود: با توجه به جایگاه ارزشمند ووشو زنجان در سطح کشور، شاهد حضور حداکثری ورزشکاران استان در این رقابت‌ها بودیم که خوشبختانه ماحصل این تلاش‌ها راه‌یابی ۶ ورزشکار به اردوی تیم‌ملی بود.

  وی با یادآوری اینکه رقابت‌های ووشو رده‌های سنی قهرمانی آسیا قرار است شهریورماه امسال به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شود، تصریح کرد: ووشو زنجان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چند سالی است که در رده‌های سنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و توانسته در رقابت‌های قهرمانی کشور همواره به روی سکو رفته و برای ورزش استان افتخار بیافریند.

  این فعال ورزشی با اشاره به اینکه حضور حداکثری ووشوکاران زنجانی در اردوهای تیم‌ملی باعث خواهد شد تا ووشو زنجان سهم بیشتری در اعزام‌ها به خود اختصاص دهد، اظهار کرد: بی‌تردید درخشش ووشوکاران زنجان در رقابت‌های آسیایی باعث ارتقای جایگاه ورزش استان خواهد که ووشو زنجان تا به امروز و با کسب مدال‌های مختلف، سهم ارزشمند خود را در رسیدن به این مهم ایفا کرده است.

  رئیس هیئت ووشو استان زنجان در خصوص نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌ملی رده‌های سنی، خاطرنشان کرد: در بخش ساندا علی محمدی و در بخش تالو رده سنی نونهالان ایلیا محمدخانی به همراه ابوالفضل قره‌باغی، نفرات دعوت شده به اردوی هستند. همچنین در رده سنی نوجوانان امیرحسین پوسانه و در رده سنی جوانان نیز سیدمحمد حسینی و امیرحسین سلطانی توانستند با جلب نظر کادر فنی به اردو راه یابند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.