سمنان- ادارات استان سمنان با تصویب شورای مدیریت بحران استان سمنان پنجشنبه‌ها تعطیل اعلام شد.

ادارات استان سمنان پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خباز استاندار سمنان پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای مدیریت بحران استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد اظهار داشت: این مهم باهدف صرفه‌جویی در مصرف آب و برق انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخی اهداف اجرای طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در استان گفت: هدف از این تعطیلی تنبلی و کم‌کاری نیست بلکه با اخذ این تصمیم تلاش شده تا در مصرف آب و برق در استان صرفه‌جویی شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه ساعت کاری تعطیلی پنج‌شنبه در بین روزهای شنبه تا چهارشنبه تقسیم می‌شود افزود: ساعت کاری در سایر روزهای هفته افزایش می‌یابد.

خباز ساعت کاری در طول هفته را ۴۴ ساعت عنوان کرد و گفت: این ساعت در بین سایر روزها تقسیم‌شده و با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها ساعت کاری در سایر روزها از ساعت هفت تا ۱۵ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در حال حاضر فقط برای فصل تابستان تصویب‌شده است تصریح کرد: درصورتی‌که با اجرای این طرح هدف اصلی و کاهش مصرف انرژی محقق شود و در صورت تصویب آن از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی این طرح در سایر فصل‌ها نیز اجرا می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی موجود در استان و همچنین با اشاره به نگرانی مردم استان به علت قطعی آب و برق در ایام تابستان گفت: طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها باهدف انجام خدمت‌رسانی بهتر به مردم اخذشده است.

گفتنی است؛ طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها از هفته آینده در تمام شهرستان‌های استان سمنان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.