اصفهان- رییس مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان طی دو سال گذشته در جهت اصفهان شهر دانش محور گام برداشته است و در این راستا می توان به تاسیس مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان اشاره کرد.

نخستین جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا نیلفروشان صبح پنجشنبه در سلسله نشست هم اندیشی نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری (ICS) اظهار کرد: فرآیند فعالیت ها و عملکرد یکساله این مرکز در مجله ای به نام فردا شهر جمع آوری شده است که نشان دهنده فعالیت های این مرکز در راستای  به خدمت گرفتن فناوری و حرکت به سوی شهر هوشمند می باشد.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری (ICS) هر دو سال یک بار در شهر اصفهان برگزارخواهد شد و همچنین در حال انعقاد تفاهم نامه هایی هستیم که بتوانیم این جشنواره و دستاوردهای جوانان ایرانی را در کشورهای دنیا نیز به نمایش دربیاوریم.

رییس مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: در این جشنواره کشورهای دیگر نیز فناوری های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ساعات بازدید از اولین جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری (ICS) که از ۱۳ مرداد ماه برگزار می شود را ۶ الی ۱۲ شب اعلام کرد.

نیلفروشان شعار جشنواره را «اصفهان پیشگام در عرصه فناوری های نوین» و مهم ترین هدف از جشنواره ICS را به دست آوردن خروجی بعد از پایان آن عنوان کرد.  

رییس مرکز فناوری های نوین به پیوست های علمی جشنواره ICS نیز اشاره کردو افزود: ایجاد رصدخانه علم و فناوری شهری در شهر اصفهان، تقویم نشست های شهروندی برای شهر هوشمند جهت آشنای شهروندان با شهر هوشمند، ایجاد نرم افزارهایی (APP) برای مدیریت زمان، ایجاد اولین نشریه آینده پژوهی شهری با افق ۲۰۵۰، ایجاد اولین کتابخانه الکترونیکی فناوری های نوین شهری، عضویت اصفهان در شهرهای تاب‌ آور و طرح فناوری های نوین در خلاقیت های جهانی از جمله پیوست های علمی جشنواره ICS می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.