قوچان- رئیس دادگستری قوچان گفت: یکی از وجه‌های مشترک میان قوه قضاییه با شهدای عزیز انقلاب مظلومیت است.

وجه مشترک قوه قضاییه با شهدا مظلومیت این قوه است

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی ظهر پنج‌شنبه در مراسم غبارروبی مزار شهدای شهرستان قوچان به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر۱۳۶۰ به‌ویژه شهید آیت‌الله بهشتی گفت: همه شهدای اسلام و انقلاب بر اعمال و رفتار ما ناظرند و ما نیز باید با اعمال و رفتارمان رضایت آنان جلب کنیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر نقش و ارزش و جایگاه شهید و شهادت خاطرنشان کرد: در سوره بقره آمده است در میان مردم کسانی هستند که جان خود را معامله می‌کنند برای رضای خدا نه برای مصالح دنیا، این پاسخ آن یاوه‌گویانی است که به رزمندگان اسلام که جان خود را تقدیم انقلاب و فدای اسلام می‌کنند تهمت مطامع مالی می‌زنند.

رئیس دادگستری قوچان با تأکید بر این مطلب که شهدا برای رضای خدا جانشان را تقدیم کردند و باید حواسمان به مباحث تفرقه‌انگیز باشد اظهار داشت: یکی از وجه‌های مشترک میان قوه قضاییه با شهدای عزیز انقلاب مظلومیت است.

وی ادامه داد: وظیفه ذاتی قوه قضاییه برخورد با جرائم، خشونت‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است، ولی در بعضی از مواقع مردم و مسئولین از مجموعه قوه قضاییه توقعی در حد معجزه دارند، که این مظلومیت دستگاه قضایی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است این مراسم با برگزاری دعای عاشورا و سخنرانی مسئولین آغاز و با عطر افشانی و اهدای گل بر مزار شهدای شهرستان پایان یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.