ساری- استاندار مازندران با اشاره به اینکه مردم مطالباتی در رابطه با طرح های دریا دارند، خواستار حل این معضلات توسط مسولان شد.

مسولان مشکلات طرح های دریا را رفع کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار صبح پنج شنبه در رزمایش طرح دریا در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: طرح های سالمسازی دریا توسط استانداری و با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط اجرا می شود.

وی با نقش مهم نیروهای انتظامی در تامین امنیت طرح های دریا، خاطرنشان کرد: تامین امنیت مسافران اولویت مهمی است که در شورای تامین استان به آن پرداخته شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در تابستان سال گذشته ٢٥میلیون نفر شب در استان اقامت داشتند، گفت: در این زمینه با افزایش ۱۶ درصدی مواجه بودیم.

فلاح با بیان اینکه ١٢٧میلیون تردد با رشد ١٧ درصدی در استان به ثبت رسید، افزود:  پیش بینی می شود میزان تردد در تابستان امسال ١٠ درصد افزایش داشته باشد.

وی با اعلام اینکه در نوروز امسال کاهش ۲۹ درصدی تصادفات را شاهد بودیم، یادآور شد: تعداد افراد غرق شده در تابستان گذشته به نسبت سال ٩٤ حدود ٧١ درصد کاهش داشته است.

حضور ۲۵۰۰ پلیس در سواحل مازندران

استاندار مازندران تمام این موفقیت ها را مرهون تلاش دستگاه های اجرایی دانست و تاکید کرد: در جامعه ی اسلامی، توسعه پایدار امنیت پایدار را ایجاد خواهد کرد.

فلاح از مشارکت تعداد ۲۵۰۰ پلیس در طرح های تابستان امسال خبر داد و گفت: تمامی شهرک های ساحلی باید با ارگانهای ذیربط همکاری کنند و چنانچه هر اتفاقی برای مسافران بوجود آید، مسولیت آن به عهده هیات مدیره شهرک ها است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن روز قدس، اضافه کرد: فردا روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، که امام خمینی (ره) آنرا نماد کفرستیزی و دفاع از مظلوم دانستند و بر همه آزادی خواهان دنیا واجب است تا در این روز عزیز در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

امنیت گردشگران را تامین می کنیم

همچنین فرمانده انتظامی مازندران گفت: نیروی انتظامی مازندران در بحث نوروز و انتخابات از جمله استانهایی بود که بهترین کارآیی و عملکرد را در کشور بر جای گذاشت.

سردار میر فیضی افزود: برای تابستان نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده شد تا با شروع این طرح از تمام توان خود برای رفاه و امنیت گردشگران و مسافران استفاده کنیم.

وی مطالبه گری از پلیس را حق مردم دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی موظف است در تابستان بیش از هر زمانی با فساد، نزاع و درگیری و کنترل ترافیک مقابله کرده و از بروز حوادث جلوگیری کند.

فرمانده پلیس مازندران اقدامات نیروی انتظامی را به دو بخش اجتماعی و اجرایی تقسیم کرد و گفت: در بخش اجتماعی، با ایجاد ایستگاههای اجتماعی به مسافران خدمات رفاهی در قالب آموزش همگانی، امر به معروف و تبلیغات دینی ارائه می شود.

همچنین در بخش اجرایی نیز یگان ویژه در نقاط حادثه خیز، دریابانی در خارج از طرح های دریا، راهنمایی و رانندگی در حوزه راه و ترافیک و پلیس اماکن در حوزه ساماندهی واحدهای صنفی فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است: در پایان مراسم رژه خودرویی انجام و نیروها انتظامی، آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.