شهرکرد- در حالیکه کمتر از دو ماه به پایان دولت یازدهم مانده در اقدامی عجیب و غیر منتظره معاون فرماندار شهرستان بروجن به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شد.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بروجن منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین،ظهر امروز و با حضور جعفر مردانی گرمدره معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری و در محل فرمانداری این شهرستان آئین تودیع و معارفه فرماندار سابق و سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بروجن برگزار شد.

مردانی گرمدره در ابتداء این مراسم از زحمات و تلاش های ۴ ساله سید سیف الله فیاضی فرماندار سابق تقدیر و با بیان اینکه آقای فیاضی یکی از فرمانداران موفق و پرتلاش استان بودند یاد کرد و گفت: شهرستان بروجن یکی از شهرستان های با ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالا می باشد که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه استان دارد.

دبیر شورای تامین استان تاکید کرد:شهرستان بروجن می تواند در بخش های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی و غیره به عنوان یکی از شهرستان های نمونه و الگو در کشور و چهارمحال و بختیاری مطرح شود.

در پایان این مراسم از عملکرد ۴ ساله سیف الله فیاضی فرماندار سابق تقدیر وعلی محمد مرادی معاون فرماندار با حفظ سمت، به عنوان سرپرست فرمانداری بروجن معرفی شد.

شایان ذکر است فیاضی یکی از معلمان خوب و مجرب شهرستان بروجن می باشد که دردوران ۸ ساله اصلاحات نیز یک دوره بعنوان فرماندار این شهرستان معرفی و ۴سال سابقه فرمانداری این شهرستان را در کارنامه خود دارد.

استاندار و معاونین استاندار علت این جابجائی را بازنشتگی فیاضی عنوان کرده و این در حالی است که وی در سال ۷۶ از اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن بازنشست و پس از دوران بازنشستگی در سال ۸۰  فرماندار این شهرستان منصوب شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.