تربت جام ـ امام جمعه تربت جام با دعوت ازمردم در شرکت در روز جهانی قدس گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان تربت جام همواره با لبیک گفتن به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در روز جهانی قدس به مقابله با رژیم اشغالگر قدس برمی خیزند و به کشورهای حامی رژیم غاصب تا دندان مسلح ثابت خواهند کرد که فلسطین به فرموده امام راحل(ره) همچنان مساله اصلی جهان اسلام است.

فلسطین همچنان مساله اصلی جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری گفت: روز جهانی قدس از جمله یادگاران بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی(ره) و یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش اعلام کنند.

وی گفت: امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه است.

اتحاد بین اقشار مختلف شیعه و سنی در شرایط امروز جهان بسیار مهم است

امام جمعه اهل سنت تربت جام با تاکید بر اینکه استکبار و اسرائیل نمی‌خواهند مردم فلسطین و همچنین جهان اسلام با هم متحد باشند، گفت: آن‌ها تلاش دارند با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و موجودیت بخشیدن به گروه‌های تروریستی همچون داعش، بین مسلمانان جدایی بیاندازند.

مولوی جامی الاحمدی افزود: مردم تربت جام را مردمی بصیر و آگاه دانست و افزود: حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب نشان داده که در مقابل دشمنان همواره با هم متحد هستند و از حق مظلوم دفاع می‌کنند.

وی گفت: اتحاد و همدلی بین اقشار مختلف شیعه و سنی در شرایط امروز جهان را بسیار مهم دانست و گفت: همدلی‌ها و همراهی‌ها در طول تاریخ نشان داده که با اتحاد، پیروز میدان خواهیم بود.

گفتنی است مراسم روز جهانی قدس درتربت جام فردا صبح ساعت ده ونیم از میدان شهدا بسوی میدان صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.