زاهدان-دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: اختلاس در این اداره قطعی بوده و مستلزم بررسی مبلغ اصلی این اختلاس در وزارت اطلاعات است.

تروریست ها بزودی اعدام می شوند/اختلاس در شهرداری زابل تایید شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حجت الاسلام علی موحدی راد بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان  در خصوص اختلاس در شهرداری زابل اذعان داشت: افرادی که برای صدور پروانه ساخت به شهرداری مراجعه می کردند با فردی خارج از سیستم شهرداری در ارتباط بوده اند و بعضی از عوامل شهرداری زابل از این افراد وجوهاتی دریافت کرده و پروانه صادر می کردند اما هیچ قبضی برای حق و حقوق شهرداری دریافت نمی کردند.

وی با بیان اینکه اختلاس در این اداره قطعی بوده و مستلزم بررسی مبلغ اصلی این اختلاس در وزارت اطلاعات است ، اذعان داشت: در روند بررسی پرونده اختلاس شهرداری زابل دونفر مظنون هستند .

حکم اعدام تروریست ها بزودی اجرا می شود

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: حکم ۵ نفر از اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان که اخیرا توسط نیروهای امنیتی در چابهار دستگیر شده اند پس از تخلیه اطلاعاتی صادر و در اسرع وقت اجرا خواهد شد . ۵ نفر از اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان به تازگی در چابهار دستگیر شده اند که ۳ نفر از آنان ایرانی و ۲نفر اتباع بیگانه هستند.

وی افزود: هر پنج متهم به همراه پرونده تخلفات آنان در اختیار دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی استان قرار گرفته و پرونده آنان به صورت ویژه به دادسرای زاهدان ارجاع داده شده است که قول داده ایم ظرف مدت یکماه کیفرخواست این متهمان صادر و به دادگاه ارجاع شوند . موحدی راد خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا ضمن ارسال پرونده با پیک به دیوان عالی کشور و مشورت با دادستان تهران در اسرع وقت رای لازم برای این متهمان صادر شود.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اذعان داشت: اجرای حکم اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان و اینکه در زندان انجام شود یا در ملا عام هنوز مشخص نشده اما نظر دادستانی زاهدان بر اجرای حکم در ملا عام است.

وی با بیان اینکه هیچ فعالیتی از گروهک تروریستی داعش در استان گزارش نشده است ، افزود:خوشبختانه هیچ گونه فعالیتی و دستگیری تحت عنوان گروهک تروریستی داعش در سیستان و بلوچستان وجود نداشته و از تمامی مردم استان تقاضا داریم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند .

سپرده گذاران کاسپین

دادستان زاهدان همچنین در خصوص پرونده موسسه کاسپین نیز اظهار داشت: تاکنون ۱۸۲۰ نفر از سپرده گذاران موسسه کاسپین پول خود را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به موسسه فرشتگان و موسسه کاسپین ،افزود: انتظار می رود بانک‌مرکزی در کنترل حساب موسساتی که زیر نظر آن مشغول به فعالیت بوده جدی تر باشد زیرا مبالغ حساب مشتریان موسسات فرشتگان به حساب بانک مرکزی منتقل شده است.

حجت الاسلام موحدی راد تصریح کرد: اگر موسسه ای مجوز بانک‌مرکزی نداشته و شروع به فعالیت کند طی دستور ابلاغ شده به مقامات قضایی ، پلمپ خواهد شد.

وی افزود: موضوع خوراندن اسید به فردی در شهرستان زابل که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده بود در دست پیگیری قرار گرفته و پس از طی مراحل تحقیقاتی مشخص شد که این موضوع جنایی نبوده است زیرا هیچ اثری از ضرب و جرح و یا سوختگی بر روی بدن فرد وجود نداشته است.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.