سرمربی تیم ملی شیلی از رکوردشکنی بازیکن تیم خود در جام کنفدراسیون ها به نیکی یاد کرد.

سرمربی شیلی: رکوردشکنی سانچس خیلی خاص بود

به گزارش قدس آنلاین، هفته دوم مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌ها با انجام یک دیدار از گروه دوم برگزار شد که در آن دو تیم قدرتمند شیلی و آلمان به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

خوان آنتونیو پیتزی بعد از بازی تیمش برابر آلمان گفت: بازی بسیار خوبی برابر قهرمان جهان به نمایش گذاشتیم و توانستیم به گل برسیم و یک بار هم ضربه ما به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. برای سانچس خیلی خوشحال هستم که توانست ۳۸ گل ملی خود را به ثمر برساند. او حالا برترین گلزن در تیم ملی شیلی است و از این بابت به او تبریک می گویم. بازی در سطح بالایی برگزار شد. دو تیم قدرتمند در زمین بودند که برنامه خیلی خوبی داشتند و برای همین برای بازیکنان و تماشاگران دیدار جذابی شده بود. الان هدف ما این است که به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شویم و به همین خاطر باید برابر استرالیا بهترین بازی خودمان را انجام دهیم.  

او ادامه داد: هر دو تیم برای برد تلاش کردند و تلاش هایی برای به ثمر رساندن گل انجام دادند ولی فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای برای این دیدار بود. در هر صورت به بازیکنانم تبریک می گویم که فوتبال خوبی توانستند برابر آلمان انجام دهند. ما بیش از آلمان برای رسیدن به برد در این دیدار تلاش کردیم. هیچ تیمی نمی خواست بازنده باشد و من فکر می کنم هر دو تیم برای برد تلاش کردند و از نتیجه راضی باشند. در هر صورت به بازیکنانم تبریک می گویم که نمایش خیلی خوبی در این دیدار داشتند و موقعیت های زیادی برابر آلمان داشتند. حالا باید استراحت کنیم و خودمان را برای بازی بعدی  آماده کنیم.

شیلی در بازی بعدی خود در این جام باید در حالی برابر استرالیا قرار گیرد که این دو تیم در جام جهانی برزیل نیز برابر هم به میدان رفتند که شیلی برنده آن بازی بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.